بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین پیشکسوت فوتبال ایران به کی روش + عکس

مهدی مناجاتی : مربی ایرانی شرف دارد به کارلوس کی روش پرتغالی

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹
مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال ایران درباره تیم ملی صحبت کرد

مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال ایران گفت : این اشتباه محض است، مربیان داخلی به امسال کی‌روش شرف دارند. نباید دوباره مسیر اشتباه گذشته را تکرار کنیم اگر قرار است باز هم سراغ کسی برویم که هیچ دستاوردی برای فوتبال ما نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال ایران درباره نتایج مسابقات کشتی و پیروزی علی سوادکوهی مقابل جردن باروز آمریکایی اظهار داشت:

تیم ملی فوتبال ایران هم یک مربی مثل پژمان درستکار می‌خواهد. ما همان قدر که در کشتی مان مربیان کاربلد داریم در فوتبال هم داریم. اما متاسفانه کسی آنها را نمی‌بیند!

وی افزود:

ما باید از این قبیل اتفاقات الگوبرداری کنیم. بچه‌های (مربیان) فوتبال ما زحمتکش هستند. اگر یک نفر مثل پژمان درستکار در بازی ایران آمریکا کنار خط می‌ایستاد و با عِرق ملی بچه‌ها را تحریک می‌کرد تا آمریکا را به زانو در بیاورند، شاید یک بازی بیشتر در جام جهانی انجام می‌دادیم اما تفکرات دفاعی و ترس همیشگی آقای کی‌روش تلاش‌های یکی از بهترین تیم‌های ایران را هم از بین برد.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:

متاسفانه عده ای که خودشان را برای فوتبال تصمیم گیرنده و همه کاره می‌دانند چشمشان را روی جوانان داخلی و مربیان آینده دار می‌بندند و فقط صورتحساب‌های مربیان خارجی را امضا می‌زنند تا شاید این وسط چیزی هم گیر خودشان بیاید. در حالی که ما حق نداریم از جایگاهی که هستیم سوء استفاده کنیم.

مناجاتی اضافه کرد:

در زمان خیلی دور مستر “سوچ” را به فوتبال ایران آوردیم چون مربی ایرانی نداشتیم اما بعدها امثال دهداری و اسداللهی مربیان بودند که تیم ایران را به خوبی هدایت کردند. الان هم فوتبال ما مربی کاردان و کاربلد کم ندارد. با توجه به پخش روزانه ۳ تا ۴ مسابقه روز دنیا در تلویزیون همه این بچه‌ها به خوبی از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز فوتبال مطلع هستند اما کسی نمی‌خواهد آنها را ببیند.

مربی باسابقه فوتبال کشورمان درباره حضور نماینده آفریقا با سرمربی مراکشی در جمع چهار تیم برتر جام جهانی خاطرنشان کرد:

ما هم از این قبیل مربیان داریم. فقط مراکش نیست که مربی وطنی دارد یا ژاپن که با سرمربی کشور خودش نتایج قابل توجه کسب می‌کند. مهم این است که افرادی که باید تصمیم بگیرند این نیروهای توانمند در فوتبال خودمان را ببینند. پس چه زمانی قرار است که به مربی ایرانی بها داده شود؟ این بچه‌ها در باشگاه‌های شان چه در داخل و چه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های خارجی با مربیان اروپایی و آمریکایی موفق بودند اما در تیم ملی خودشان کسی به آنها اهمیت نمی‌دهد.

مناجاتی در این بار که دستیار کی‌روش گفته در ماه ژانویه درباره ادامه همکاری با تیم ملی ایران مذاکره خواهند کرد توضیح داد:

این اشتباه محض است! مربیان داخلی به امسال کی‌روش شرف دارند. نباید دوباره مسیر اشتباه گذشته را تکرار کنیم. اگر قرار است باز هم سراغ کسی برویم که هیچ دستاوردی برای فوتبال ما نداشته این چه مفهومی‌می‌تواند برای مخاطب فوتبال داشته باشد!

وی در این باره که چه صحبتی خطاب به مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال دارد، پس از مکثی کوتاه گفت:

تاج خیلی با ما رفیق است! نمی‌توانم حرفی که در دلم است را بهش بزنم. فقط امیدوارم دوباره اتفاقات بدی برای فوتبال ایران نیافتد.

مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال ایران درباره تیم ملی صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *