بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فردیناند هم راضی و هم عصبانی از ساتگیت!

ریو فردیناند : اگر جای گرت ساوتگیت باشم، نمی‌توانم این داستان را ترک کنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵
ریو فردیناند

ریو فردیناند تعویض های گرت ساوتگیت در بازی مقابل فرانسه را زیر سوال برد و این امر را عامل شکست سه شیرها دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریو فردیناند تعویض های گرت ساوتگیت در بازی مقابل فرانسه را زیر سوال برد و این امر را عامل شکست سه شیرها دانست.

به گزارش پارس فوتبال، ریو فردیناند معتقد است که گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با تعویض‌های خود در شکست 2-1 مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی عامل شکست تیم شده است.

در حالی که انگلستان در اواخر بازی از فرانسه عقب افتاده بود، ساوتگیت تصمیم گرفت در 10 دقیقه باقی مانده میسون مانت و رحیم استرلینگ را به جای جردن هندرسون و بوکایو ساکا به بازی بیاورد.

او سپس در دقیقه 85 مارکوس راشفورد را جانشین فیل فودن کرد و در حالی که انگلیس ناامیدانه تلاش می‌کرد تا به بازی برگردد، جک گریلیش در زمان‌های تلف شده وارد زمین شد. این تلاش‌ها در نهایت بی‌ثمر ماندند و انگلیس پس از شکست در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا در سال گذشته حالا در یک چهارم نهایی جام‌جهانی هم مقابله فرانسه شکست خورد.

ریو فردیناند، مدافع سابق سه شیرها که بین سال‌های 1997 تا 2011 81 بازی ملی برای انگلیس انجام داد، احساس می‌کند که عدم تمایل ساوتگیت به انجام تغییرات باعث شد تا انگلیس به نیمه نهایی نرسد.

فردیناند در برنامه یوتیوب خود Rio Ferdinand Presents FIVE گفت:

تعویض‌های ساوتگیت در این بازی دیرهنگام بود و او ما را ناامید کرد. من فکر می‌کنم که او تقریباً در هر تصمیمی که تا آن مرحله گرفته، بی‌نقص بوده است، اما شما وارد یک بازی مانند بازی شنبه شب می‌شوید که در آن زمان واقعاً اهمیت دارد، و من فکر می‌کنم گرت ساوتگیت در این بازی دیر عمل کرد. گرت، در لحظه نتوانست با تعویض‌هایش خوب عمل کند و او دیر واکنش نشان داد.

وقتی بازی 1-1 شد ما آنجا نشسته بودیم و فریاد می‌زدیم، حالا وقت تعویض است گرت، بجنب! حالا وقت تغییر است و باید روند بازی را عوض کنی.

اما گرت نشسته بود و زمانی که ما شانس بردن بازی را داشتیم هیچ کاری نکرد و دیگر خیلی برای تغییرات دیر شده بود.

پس از یک خروج سخت دیگر از تورنمنت، سوالات زیادی در مورد اینکه آیا ساوتگیت به نقش خود ادامه خواهد داد یا خیر وجود دارد و خود سرمربی فعلا مطمئن نیست.

اما فردیناند انتظار دارد که ساوت‌گیت همچنان در تیم ملی بماند و گفت:

فکر می‌کنم اگر جای گرت ساوتگیت باشم، نمی‌توانم این داستان را ترک کنم. این داستان هنوز پایان درستی نداشته و باید به یک فرجام خوش برسد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *