بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه پیشکسوت فوتبال ایران برای تیم مطرح لیگ برتری

حسین چرخابی : سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از لیگ برتر است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰
حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال ایران درباره سپاهان صحبت کرد

حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال ایران گفت : سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از لیگ برتر است. در کنار سپاهان می‌توان به پرسپولیس و استقلال هم اشاره کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال ایران درباره تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد:‌

لیگ برتر به مدت زیادی تعطیل شد و مدت زمان این تعطیلی بی سابقه است. این تعطیلات می‌تواند برای همه تیم‌ها یک شروع مجدد باشد. در فوتبال انگلیس و فرانسه این تعطیلی‌ها سابقه نداشته است اما در ایران این تعطیلات متداول است. تیمی موفق است که مربی‌اش بتواند زمان استراحت، نوع بدنسازی و نوع تمرین را به خوبی برنامه ریزی کند.

او درباره بازیکنان ملی‌پوش سپاهان گفت :

به نظر من جای نورافکن در تیم ملی خالی بود. سمت چپ دفاعی تیم ملی بسیار ضعیف بود. در بازی مقابل آمریکا سمت چپ ایران برای حریف اتوبان شده بود. به نظر من به جز نورافکن، محمد محبی هم می‌توانست در تیم ملی باشد. شاید نوارفکن همان بازیکنی بود که باید در تیم ملی و جام جهانی حضور پیدا می‌کرد تا نقطه ضعف تیم را پوشش دهد اما به هر حال نظر نهایی با سرمربی تیم ملی بود.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌ که خط حمله سپاهان در این تعطیلات نیاز به ترمیم دارد، گفت:

این وقفه زمانی می‌توانست موقعیت خوبی باشد تا بازیکنی مثل عیسی مرادی در خط حمله کیفیت بهتری پیدا کند. با حضور عیسی مرادی، شاید مغانلو احساس خطر کند. همین مساله باعث می‌شود عملکرد سپاهان بهتر شود. مورایس حتی می‌تواند سیستم خود را با دو مهاجم بچیند و شاید این تغییر به تیمش کمک کند.

او اضافه کرد:

سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از لیگ برتر است. در کنار سپاهان می‌توان به پرسپولیس و استقلال هم اشاره کرد. بعد از این سه تیم هم باید به گل گهر اشاره کرد که از شانس‌های قهرمانی در لیگ بیست و دوم است. باید ببینیم کدام تیم از این تعطیلات بیشتر استفاده کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *