بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب مدیرعامل پرسپولیس درباره بازگشت علیرضا بیرانوند و دیگر لژیونرها + سند

رضا درویش : علیرضا بیرانوند در لیست گل محمدی است ؛ او و همه آن هایی که رفته اند به پرسپولیس برمی گردند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۵


رضا درویش مدیرعامل سرخ های پایتخت مدعی شد که علیرضا بیرانوند در لیست گل محمدی است و او و همه آن هایی که لژیونر شده‌اند، به پرسپولیس برمی گردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، این باشگاه از حق خود در پرونده رادوشویچ دفاع می‌کند و اجازه نمی‌دهد پول بیت‌المال و باشگاه از دست برود.

رضا درویش بعد از جلسه و دیدار با ابراهیم شکوری معاون اجرایی پیشین باشگاه پرسپولیس درباره حکم فیفا برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ اظهار داشت:

ما متن انشای حکم را از AFC و FIFA درخواست کردیم. حکم صادره یک مقدار از حکم اولیه کمتر بود، اما باز هم مبلغ آنها و 866 هزار یورو زیاد است. بعد از دریافت انشای حکم مشخص خواهد شد، چه سر فصل‌هایی از دادنامه ما مورد قبول واقع شده و چه سرفصل‌هایی قبول نشده است.

وی تصریح کرد:

امروز با چند نفر از بهترین وکلای دنیا که غیرایرانی هستند، صحبت کردم تا از منافع ملت و باشگاه دفاع کنیم و حتی اگر بی‌تدبیری و بدتدبیری صورت گرفته است، از اینجا به بعد دفاع کنیم و بیشتر از این متضرر نشویم. مبلغ 25 میلیارد پول مفتی است که باید بدهیم و باید تا آنجا که می‌توانیم سعی کنیم از حق‌مان دفاع کنیم و نگذاریم پول بیت‌المال و باشگاه از دست برود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که رادوشویچ دریافت بخشی از مطالبات خود از طریق صادق محرمی مدافع سابق باشگاه پرسپولیس را قبول کرده است یا نه، گفت:

صادق محرمی نامه‌ای داده است و چک‌های باشگاه هم مبین این است که پولی به رادوشویچ داده شده است. اسناد تمام اینها هم موجود است. باید صبر کنیم تا انشای حکم بیاید و متوجه شویم چه سرفصل‌هایی قبول شده است و باید روی چه سرفصل‌هایی اعتراض کنیم.

درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان ملی‌پوش مانند ترابی و سرلک تأکید کرد:

باید هماهنگ کنیم تا گل‌محمدی نظرش را راجع به بازیکنان مدنظر خود اعلام کند و بازیکنان به باشگاه بیایند و صحبت کنیم. لیست‌هایی را هم که به ما داده شده است، در حال پیگیری هستیم.

وی راجع به بستن قراردادهای عجیب در زمان محمدحسن انصاری‌فرد و اینکه درخواستی برای دیدار با مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس نداشته است، یادآور شد:

در جریان قراردادها نیستم. نامه استوکس هم همین امروز به باشگاه رسید و باید 86 هزار و 600 دلار را ظرف چند روز پرداخت کنیم. فرض کنید با ایشان هم دیدار داشته باشیم، آیا ایشان می‌تواند حکم دادگاه حکمیت ورزش، فیفا و AFC را تغییر بدهد؟! مرجع تصمیم‌گیرنده افراد دیگری هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اعتراض این باشگاه به حکم استوکس اظهار داشت:

ما در گذشته به این حکم اعتراض کردیم و یک مقدار آن کم شد و باید 86 هزار و 600 دلار پرداخت کنیم. پرونده رادوشویچ نیز 80، 90 هزار دلار بیشتر از این بود و پیگیری کردیم. تا آنجا که بتوانیم از حقوق باشگاه و مردم دفاع خواهیم کرد تا بی‌خود پول باشگاه و مردم به تاراج نرود. نباید چنین چیزهایی می‌شد و اگر مدیریت بهتری شده بود مجبور نبودیم این هزینه‌ها را بدهیم.

درویش درباره پرداختی به بازیکنان پرسپولیس گفت:

ظرف چند روز آینده حتماً پرداختی‌هایی به بازیکنان خواهیم داشت.

وی در مورد مشکلات باشگاه برای صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی تصریح کرد:

همین‌ها باعث عقب افتادن یا عدم صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی بود و ما را با مشکل مواجه کرد. البته بدهی رادو بعداً اضافه شد و ربطی به عدم صدور مجوز حرفه‌ای ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت مطالبات باشگاه بلژیکی (باشگاه پیشین محمد نادری) هم خاطر نشان کرد:

طلب باشگاه بلژیکی که به ما تحمیل شد. البته یک قسط را داده‌ایم، یک قسط را همین روزها می‌دهیم و یک قسط دیگر را در یک ماه آینده خواهیم داد. همه اینها را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با پولی که از سهام می‌آید، به محض اینکه اجازه برداشت از آن پول داده شود، حتماً پرداخت‌ها صورت بگیرد. ضمن اینکه یک کارگروه خیلی مجرب را هم از دو سه روز قبل مشخص کردیم تا بنشینند و موانعی را که بود، مرتفع کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که «پول فروش سهام چه زمانی قرار است به دست باشگاه برسد؟»، گفت:

تقریباً رسیده است، ولی یک مراحل قانونی دارد که برای برداشت باید طی شود.

«مقصر جذب بازیکنان خارجی بی‌کیفیت چه کسی است؟»، درویش به این سؤال نیز اینچنین پاسخ داد:

این را باید از آنهایی بپرسید که چنین بازیکنانی را انتخاب می‌کنند و اینکه در واقع اساس انتخاب این بازیکنان چه بوده است. درباره مدیرعامل که گاهی اوقات در یکسری تیم‌ها دیده‌ام خودِ مدیرعامل بازیکن انتخاب می‌کند و می‌آورد و قرارداد می‌بندد، ولی روال اصلی این است که مربی، بازیکن را انتخاب و به باشگاه اعلام می‌کند، سپس باشگاه برای پرداخت و نحوه قرارداد یک چلنج می‌کند. شاید گاهی اوقات بخش حقوقی باشگاه‌ها یا امور بین‌الملل‌شان آن اشراف لازم برای بستن قرارداد را نداشته‌اند و باعث بروز چنین مشکلاتی شده‌اند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال بازگشت محمد پنجعلی به آکادمی پرسپولیس و جدایی محسن خلیلی از این بخش خاطر نشان کرد:

ما براساس برنامه کار می‌کنیم، نه فرد. به لحاظ فردی که همه پرسپولیسی هستند و باشگاه دارای پشتوانه غنی پیشکسوتان مجرب و بابرنامه است. ما از همه برنامه خواستیم تا در هیئت مدیره مطرح شود. قطعاً هر کدام که بیشتر مورد قبول واقع شود، استفاده خواهد شد.

وی در واکنش به صحبت‌های ابراهیم شکوری و اسنادی که ارائه کرده، گفت:

ذیحساب و معاونت مالی و اداری مسائل را بررسی می‌کنند.

درویش راجع به این موضوع که ظاهراً شکوری پیش از این چند بار اسناد و مدارکی را ارائه کرده، اما ذیحسابی باشگاه قبول نکرده است، گفت:

چنین چیزی نیست و چنین اسنادی ارائه نشده است. این اسنادی که شکوری می‌گوید، به دست ما نرسیده است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد حمایت باشگاه از یحیی گل‌محمدی و در پاسخ به این سؤال که آیا این مربی در فصل آینده نیز در این تیم ماندگار خواهد بود یا خیر، عنوان کرد:

نتیجه دست مربی نیست، بلکه یک فرآیندی دارد که بازیکن و مربی و باشگاه باید دست به دست هم بدهند تا یک نتیجه را رقم بزنند. تا اینجا هم آن نتایجی را که باید گرفته می‌شده، کسب شده است. البته شاید در یکی دو بازی به آن چیزی که شایسته بودند، نرسیده‌اند، اما با وجود مشکلات و مصدومیت‌هایی که وجود داشته، تیم نتایج خوبی گرفته است و یقین بدانید از این به بعد نیز نتایج خوبی می‌گیرد.

درویش در پایان درباره پرداخت طلب علیرضا بیرانوند و تمایل این دروازه‌بان به حضور دوباره در پرسپولیس گفت:

همه آن طلب پرداخت شده است. بیرانوند برای پرسپولیس است و در لیست تیم است و حتی گل‌محمدی با جدایی‌اش موافق نبود و قرار بود بماند. به هر حال همه آنهایی که پرسپولیسی هستند، برمی‌گردند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *