بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دریافتی کی روش از فدراسیون لو رفت

دریافتی کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال؛ نزدیک به 10 میلیارد تومان

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۹
کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش در دومین مقطع حضورش در تیم ملی، چقدر از فدراسیون فوتبال حقوق گرفت؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی پرتغالی در حالی جای دراگان اسکوچیچ را روی نیمکت تیم ملی گرفت که فدراسیون فوتبال هر ماه 50 هزار یورو به عنوان حقوق ثابت به حساب کارلوس کی‌روش واریز کرده که با توجه به همکاری 4ماهه او با فدراسیون فوتبال، 200 هزار یورو، رقم پرداختی به او تحت عنوان حقوق ثابت بوده است..

جدا از این حقوق ثابت، قرارداد کی‌روش بندی برای پیروزی و تساوی در بازی‌های دوستانه هم قرار گرفته که به ازای برد در بازی‌های دوستانه مبلغ 10 هزار یورو و تساوی مبلغ 5 هزار یورو به او پرداخت شود. تیم ملی با کی‌روش چهار بازی دوستانه انجام داد که دو برد، یک تساوی و یک شکست داشت و در مجموع 25 هزار یورو هم از بازی‌های دوستانه دریافت کرده است.

جدا از این دو مورد، پیروزی مقابل ولز در جام جهانی هم پاداش ویژه‌ای برای کی‌روش به همراه داشته و آنطور که خبرآنلاین نوشته، سرمربی تیم ملی، برای آن برد، 30 هزار یورو از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است.

جمع دریافتی کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال، 255 هزار یورو دریافت کرده که با توجه به قیمت امروز یورو( حدود 38 هزار تومان)، فدراسیون برای مربی‌ای که قرار بود به انگلیس و آمریکا نبازد، 9 میلیارد و 690 میلیون تومان هزینه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *