بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب شاه ماهی پرسپولیسی به حذف تیم ملی فوتبال برزیل

بوژیدار رادوشویچ : امیدوارم آرژانتین هم مثل برزیل جلوی کرواسی مغرورانه بازی کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۸
بوژیدار رادوشویچ بازیکن پیشین پرسپولیس درباره جام جهانی صحبت کرد

بوژیدار رادوشویچ بازیکن پیشین پرسپولیس گفت : ما به نیمار لگد زدیم و حالا نوبت لیونل مسی است. آرژانتین هم تیم خوبی است و حالا همه می‌گویند این تیم قهرمان جام جهانی می‌شود امیدوارم این تیم هم مثل برزیل جلوی کرواسی مغرورانه بازی کند آن گاه اتفاق بازی برزیل دوباره برای ما تکرار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ بازیکن پیشین پرسپولیس در حال حاضر در تیم واراژدین توپ می‌زند اما از فضای فوتبال ایران دور نیست. بوژیدار رادوشویچ در کنار بازی‌های خوب تیم کشورش کرواسی، بازی‌های تیم ملی ایران را نیز با دقت تماشا کرده است.

تیم ملی کرواسی باز هم بازی خود را به ضربات پنالیت برد و باز هم موفق شد در این ضربات به لطف ستاره جام جهانی (لیواکویچ) برزیل امید اول جام را شکست داده و به نیمه نهایی راه پیدا کند.

رادوشویچ این روزها چه کار می‌کند؟

لیگ برتر کرواسی که تعطیل است اما من درگیرز تمرینات تیم واراژدین هستم.

همان تیم محل برانکو؟

بله، واراژدین شهر برانکوست.

راستی لیواکویچ دروازه‌بان تیم ملی کرواسی را می‌شناسی؟

بله، کامل او را می‌شناسم. از زمان رفتن به دینامو زاگرب خوب او را می‌شناسم. الان بهترین و اولین گلر کرواسی و شاید کل جام جهانی است. خیلی مردم کرواسی او را دوست دارند و بعد از حذف ژاپن و برزیل چند برابر محبوب شده و قهرمان کشور ما شده است.

لقبش هم عقاب است؟!

لیواکویچ یک گلر پنالتی گیر است و قهرمان پنالتی لقب دارد. جلوی برزیل خیلی بزرگ بود و بزرگ گلری کرد.

 

فکرش را می‌کردی کرواسی بتواند برزیل را حذف کند؟

واقعیت را بخواهید نه! برزیل امید اول قهرمانی جام بود که به نظرم کمی‌ مغرورانه بازی می‌کرد و شاید همین غرور کار دست این تیم داد.

روی کین هم تفسیر جالبی انجام داده و گفته است برزیلی‌ها بیشتر از بازی با حریفان به فکر رقص و شادی در زمین بعد از گلزنی بودند؟

درست است! این تفسیر خیلی قشنگی است. برزیلی‌ها رفتار قشنگی در بازی با کره جنوبی نداشتند. ۴ گل زدند و به همراه مربی خود رقصیدند. این جالب نیست و باید به تیم بازنده یا حریف هم احترام گذاشت. برزیل همیشه تیم خوبی بوده و این بار هم به نظر می‌رسید شانس اول قهرمانی باشد اما سرمربی این تیم و شاگردانش نتوانستند بزرگی کنند. شاید هم فکر می‌کردند کرواسی را راحت می‌برند و همه این مسائل دست به دست هم داد تا در ضربات پنالتی ببازند.

پس از شکست دادن برزیل، فکر می‌کنید بتوانید آرژانتین را هم شکست داده و از جام جهانی حذف کنید؟

ما به نیمار لگد زدیم و حالا نوبت لیونل مسی است. آرژانتین هم تیم خوبی است و حالا همه می‌گویند این تیم قهرمان جام جهانی می‌شود. امیدوارم این تیم هم مثل برزیل جلوی کرواسی مغرورانه بازی کند آن گاه اتفاق بازی برزیل دوباره برای ما تکرار خواهد شد.

کرواسی به فینال می‌رسد؟

(این مصاحبه قبل از بازی پرتغال و مراکش انجام شده است) انشالله ما به فینال می‌رویم و از آن طرف هم کریستیانو رونالدو با پرتغال به فینال برسد دیگر عالی می‌شود. من خیلی کریس را دوست دارم و امیدوارم کرواسی و پرتغال به فینال برسند ودر نهایت ما قهرمان جام جهانی شویم.

بازی‌های تیم ملی ایران را تماشا کردید؟

بله، دیدم و فکر می‌کنم نتایج تیم ایران با کارلوس کی روش قابل پیش بینی بود!

چرا؟

۶ یا ۷ بازیکن تصمیم گرفتند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شود و علیه دراگان اسکوچیچ کار کردند که در مقدماتی جام جهانی با ایران بهترین نتایج را گرفته بود. من هرگز متوجه نشدم چرا اسکوچیچ برکنار شد. این کار قشنگی نبود در حالی که شاید با اسکوچیچ می‌توانستند در جام جهانی حتی ایران به مرحله حذفی برسد. به هر حال این تصمیم شما بود که کی روش بیاید اما کسی نپرسید او در مصر و کلمبیا چه کار کرده است؟ کارلوس کی روش مربی مناسبی برای تیم ملی ایران نیست.

نظرت در مورد عملکرد گلرهای تیم ملی چیست؟

علیرضا بیرانوند خوب بود و حسین حسینی دروازه‌بان استقلال هم جلوی ولز عالی کار کرد. بازی انگلیس را نگاه نکنید! دروازه‌بان نیمکت نشین هیچ وقت تصور نمی‌کند قرار است دقیقه ۱۰ وارد زمین شود آن هم در جام جهانی! به نظرم حسینی شرایط سختی را مقابل انگلیس تجربه کرد اما جلوی ولز خیلی خوب بود. مشکل تیم ملی ایران دروازه‌بان نبود و باید فکری به حال نیمکت و سرمربی خود کند.

راستی مربی شدی؟!

من هنوز هم می‌توانم گلری کنم. دوست دارم ۴ یا ۵ سال دیگر می‌خواهم بازی کنم و بعد دنبال مربیگری بروم. این کلاسی که رفتم لیسانس B یوفاست که در آن شرکت کردم. الان برای مربیگری هنوز زود است.

دوست داری به عنوان مربی به فوتبال ایران برگردی؟

انشالله!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *