بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب انگلیس مقابل فرانسه فاش شد!

ادعای نشریه تلگراف مبنی بر ترکیب تیم ملی انگلیس در برابر فرانسه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۱
ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس برابر فرانسه

ترکیب تیم ملی انگلیس برای رویارویی با فرانسه در آستانه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لو رفت. این دیدار امشب برگزار می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب تیم ملی انگلیس برای رویارویی با فرانسه در آستانه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لو رفت.

به گزارش پارس فوتبال، انتظار می‌رود گرت ساوتگیت ترکیبی را بدون تغییر برای تیم ملی انگلیس برای بازی روز شنبه مقابل تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی معرفی کند. سه شیرها با پیروزی راحت 3-0 مقابل سنگال، با گل های جردن هندرسون، هری کین و بوکایو ساکا، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند تا با مدافع عنوان قهرمانی جهان دیدار کنند.

نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد که ساوتگیت هیچ تغییری در تیمش ایجاد نمی کند و با همان ترکیب بازی قبل مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت.

این به این معناست که انگلیس با یک دفاع چهار نفره مقابل خروس‌ها صف آرایی خواهد کرد و ساوتگیت از بازگشت به دفاع سه نفره برای مقابله با اولیویه ژیرو، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه خودداری کرده است. یکی از بزرگترین تصمیمات ساوتگیت حول محور حضور رحیم استرلینگ، وینگر چلسی بود که انتظار می رفت در بازی مقابل سنگال بازی کند اما به دلیل مشکلات خانوادگی و پس از دزدی از خانه‌اش به انگلستان بازگشت. استرلینگ اما حالا به تیم بازگشته و ساوتگیت تایید کرده است که برابر فرانسه حضور خواهد داشت، اگرچه از افشای حضور او در ترکیب اصلی خودداری کرد.

همانطور که گفته شد، سرمربی تیم ملی انگلیس فاش کرد که در آغاز هفته درباره ترکیب خود تصمیم گرفته است.
او اعتراف کرد:

دوشنبه تصمیم گرفتیم. ما تا دوشنبه شب همه بازی های فرانسه را تماشا کردیم، بازی خود با سنگال را نیز بازبینی کرده بودیم. بنابراین ما در مسیر درست و کاملا روشنی هستیم، زیرا شما باید روی برنامه در طول هفته کار کنید.

ترکیب انگلیس مقابل فرانسه:

(4-3-3): جردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، لوک شاو، دکلان رایس، جود بلینگهام، جردن هندرسون؛ بوکایو ساکا، هری کین و فیل فودن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *