بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب ستاره آرژانتین درباره خوشحالی جنجالی اش

نیکلاس اوتامندی : خوشحالی من انتقام از بازیکن هلند بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴
بدون تصویر

نیکلاس اوتامندی مدافع آرژانتینی، دلیل خوشحالی جنجالی‌اش برابر تیم ملی هلند را فاش کرد و گفت می خواسته بر سر حریف تلافی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکلاس اوتامندی مدافع آرژانتینی، دلیل خوشحالی جنجالی‌اش برابر تیم ملی هلند را فاش کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی هلند رفت و موفق شد با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود.
دیدار این دو تیم در حالی به ضربات پنالتی کشید که شاگردان لیونل اسکالونی تا دقایق پایانی برنده میدان بودند اما دو گل دیرهنگام از هلند در نهایت باعث شد که پنالتی‌ها تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی را مشخص کنند.
حساسیت بازی باعث شده بود که تنش و درگیری در این دیدار و خصوصا در لحظات پایانی به شکل عجیبی بالا برود و یکی از پربرخوردترین دیدارهای جام جهانی 2022 قطر تا اینجا به حساب بیاید.
خوشحالی خاص و جنجالی نیکلاس اوتامندی یکی از صحنه‌هایی بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و درگیری زیادی را نیز به همراه داشت و او پس از بازی دلیل این خوشحالی را فاش کرد.
این مدافع آرژانتینی به خبرنگاران گفت:

من رفتم و جلوی صورت آنها خوشحالی کردم چون یکی از بازیکنان هلند بود که روی هر ضربه پنالتی که ما باید می‌زدیم به سمت‌مان می‌آمد و حرف‌هایی را به یکی از بازیکنان ما می‌زد. خوشحالی که ما انجام دادیم واکنشی به این حرکت حریف بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *