بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نکات مهم هنگام خرید رادیو وایرلس + از کجا بخریم؟

قیمت رادیو وایرلس

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۸:۲۹
نکات مهم هنگام خرید رادیو وایرلس + از کجا بخریم؟

اگر می خواهید در خرید رادیو بی سیم اشتباه نکنید پیشنهاد می کنیم این مقاله راهنما را تا آخر مطالعه کنید به شما عزیزان نکات مهم قبل از خرید را آموزش می دهیم و فروشگاه خرید آنلاین قطعات شبکه را نیز پیشنهاد خواهیم داد. همراه ما باشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هنگامی که تصمیم به خرید رادیو وایرلس گرفتیم باید بدانیم چه فاکتورهایی به ما کمک می کند بهتزین گزینه را پیدا کنیم که از نظر قیمت و کارایی برای شرایط ما ایده آل باشد. اگر می خواهید در خرید رادیو بی سیم اشتباه نکنید پیشنهاد می کنیم این مقاله راهنما را تا آخر مطالعه کنید به شما عزیزان نکات مهم قبل از خرید را آموزش می دهیم و فروشگاه خرید آنلاین قطعات شبکه را نیز پیشنهاد خواهیم داد. همراه ما باشید.

نکات مهم هنگام خرید رادیو وایرلس + از کجا بخریم؟

نکات مهم هنگام خرید رادیو وایرلس

Wireless Radio یکی از تجهیزات شبکه است که برای برقراری ارتباط بی سیم در فاصله های طولانی استفاده می شود. رادیو وایرلس ها از آنتن های بسیار پر قدرت بهره می برند تا بر اساس قدرت آنتن ها، فضای پیش روی خود را به شبکه بی سیم متصل کنند.

رادیو وایرلس وسیله ای هست که اینترنت یا دیتا رو دریافت می کند و به صورت امواج رادیویی به مقصد ارسال می کند و بالعکس تا بتواند یک ارتباط را برقرار می کند. حالا این ارتباط به صورت نقطه به نقطه (PTP) یا یک نقطه به چند نقطه (PTMP) بسته به نیاز می تواند شکل بگیرد.

Wireless Radio ها از امواج رادیویی برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند و برای اتصال نقاط در فاصله های دور به صورت بی سیم کاربرد دارند. رادیو وایرلس ها توسط یک روتر، اتصال به شبکه و اینترنت را دریافت کرده و از طریق امواجی با طول موج کوتاه یا بلند به سمت مقصد ارسال می کنند.

باید بگوییم بهترین و شناخته شده ترین برندهای حال حاضر بازار ایران در زمینه رادیو وایرلس برندهای میکروتیک ویوبیکویتی هستند که بین این دو نیز میکروتیک با اختلاف بالا محبوب تر است.

سوالاتی که ممکن است در ذهن شما شکل گرفته باشد این است که کدام مدل رادیو از نظر قدرت برتر است؟ کدامیک نسبت به قیمتی که دارد ارزش خرید دارد؟ محصولات کدام برند کیفیت بالاتری دارند؟ و … که برای پاسخ به اینها لازم است مدل های شناخته شده در بازار را با یکدیگر مقایسه کنیم و با در نظر گرفتن فاکتورهای تاثیر گذار به این جمع بندی برسیم که کدام رادیو وایرلس برای شرایط ما بهترین است.

آنتن رادیوهای Mikrotik قدرت بسیار بالایی دارند. این رادیوها از نظر قیمت هم مقرون به صرفه هستند و توجیه اقتصادی دارند. از جمله ویژگی های خوب رادیو وایرلس میکروتیک می توان  طراحی و ساخت عالی آن ها اشاره کرد.  از جمله مزایای استفاده از رادیو وایرلس میکروتیک می توان به سرعت بالا، کیفیت قابل توجه، مقرون به صرفه بودن، راه اندازی و پیاده سازی آسان و پشتیبانی از پروتکل های مختلف شبکه اشاره نمود. داتیس نتورک به شما میکروتیک را پیشنهاد می کند.

طراحی آن ها به گونه ای است که از وزن بسیار کمی برخوردار هستند و به راحتی می توان آن ها را نصب و راه اندازی کرد. این نوع از رادیو ها در دو نوع indoor و outdoor تولید می شوند و برای استفاده در حالت cpe و یا اتصال های point to point مناسب هستند. اگر علاقه مند به مطالعه و یادگیری بیشتر درباره میکروتیک هستید می توانید کتاب آموزش میکروتیک را مطالعه کنید.

برخی از عوامل مهم در خرید رادیو وایرلس میکروتیک که باید به آن توجه ویژه ای داشت، شامل توجه به CPU، حافظه فلش، سطح مجوز یا لایسنس، حافظه رم و مشخصات و نوع استاندارد بی سیم است که رادیو پشتیبانی می کند. توجه به این فاکتور ها باعث می شود که بتوانید رادیو مورد نیاز و مناسب خود را بخرید.

قبل از خرید رادیو وایرلس چه مواردی را زیر نظر داشته باشیم؟

برای انتخاب رادیو جهت برقراری لینک وایرلس بایستی چند فاکتور مورد بررسی قرار بگیرد.ابتدا باید نیاز خود از برقراری لینک وایرلس را بدانید .بیشترین استفاده از لینکهای وایرلس برای برقراری ارتباط بین دفاتر و انبارها جهت ارتباط لایه 2 شبکه می باشد. انتقال تصویر و ایجاد ارتباط تلفنی ویپ نیز از دیگر استفاده های لینک های وایرلس می باشد .و در نهایت توزیع اینترنت دیگر استفاده های لینک وایرلس است.

گارانتی معتبر داشته باشد. داتیس نتورک کلیه کالاهای خود را با گارانتی اصالت و سلامت ارائه می دهد که این می تواند باعث شود خیال شما راحت باشد.

لایسنس: سطح مجوز و لایسنس اهمیت بسیار بالایی دارد، اگر قصد راه اندازی مالتی پوینت دارید توجه کنید حداقل باید رادیو با لایسنس سطح 4 خریداری کنید. برای پوینت تو پوینت لایسنس سطح 3 کفایت می کند.

فاصله دو سر لینک را تخمین بزنید و هنگام خرید دقت کنید از نظر توان آنتن، رادیو مورد نظر قدرت ایجاد لینک را داشته باشد. مثلا اگر فاصله شما 20 کیلومتر است نمی توانید از SXT Lite5 انتظار داشته باشید به نیاز پاسخ دهد و برای اینکار باید به سمت دستگاه های قوی تر بروید.

فرکانس: محدوده فرکانسی رادیو را حتما قبل از خرید چک کنید، مثلا اگر نیاز به رادیویی در باند فرکانس 5 گیگاهرتز دارید SXTsq Lite2 برای شما مناسب نیست زیرا این رادیو برای 2.4 گیگاهرتز طراحی شده است.

استاندارد های ارتباطی پشتیبانی شده: اگر پشتیبانی از AC برای شما مهم است قبل از خرید باید به آن دقت کنید.

حتماً سعی کنید قبل از خرید رادیو وایرلس از کارشناسان فنی این امر مشورت بگیرید. این کار باعث می شود که رادیو وایرلسی که خریداری می کنید مناسب با کار شما باشد و هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد.

کابل دستگاه را چک کنید که از جنس معتبر باشد تا بعد از مدتی کار کردن باعث به وجود آمدن اختلال در دستگاه نشود.

اگر با سیستم های وایرلس آشنایی کافی ندارید به هیچ وجه نباید به راه اندازی و نصب آن اقدام کنید و از یک متخصص کمک بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم نکات و فاکتورهای مهم و تاثیرگذار هنگام خرید رادیو وایرلس میکروتیک و یوبیکویتی و سایر برندها را به شما عزیزان آموزش دهیم. حتما به این نکات توجه کنید تا گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

هم اکنون می توانید در فروشگاه آنلاین داتیس نتورک با آدرس www.datisnetwork.com مدل های مختلف رادیو وایرلس را مشاهده کنید و اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید. برای مشاهده مدل ها و قیمت روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت رادیو وایرلس

به این نکته دقت کنید که نباید از هر فروشگاهی اقدام به خرید کنید و لازم است ابتدا اطمینان حاصل کنید که فروشگاه اعتبار کافی را داشته باشد. داتیس نتورک (DatisNetwork) با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب و گواهی نشر دیجیتال این اطمینان را به شما می دهد که می توانید با خیال راحت آنلاین خرید کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تماس 02165361915 با کارشناسان داتیس نتورک ارتباط برقرار کنید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *