بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری اسطوره محبوب پرسپولیس از رشوه گرفتن و تبانی دو داور لیگ برتری + سند

محمد دادکان ، رئیس سابق فدراسیون فوتبال : دو داوری را که به دلیل گرفتن رشوه از تیم های لیگ برتر ، کنار گذاشته بودم بعد از رفتن من به فوتبال بازگشتند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۴


محمد دادکان ، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و هم‌چنین رئیس سابق فدراسیون فوتبال از بازگشت دو داور که در زمان ریاست او محروم شده بودند گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد دادکان ، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس و هم‌چنین رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره دو داوری که به اتهام رشوه گیری از داوری در زمان ریاست او محروم شده بودند گفت :

ما دو داور را محروم کردیم که نفر اول به دلیل گرفتن رشوه و نفر دوم هم شرایط مشابه به نفر اول را داشت و تخلف کرده بودند که سازمان تربیت بدنی به آنها اجازه بازگشت داد ولی من نگذاشتم و مصاحبه کردم و گفتم تا زمانی که من هستم این دو داور حق بازگشت ندارند.

او در واکنش به اینکه الان آن دو داور بخشیده و بازگشتند گفت:

بله بازگشتند ولی الان دیگر به من مربوط نیست من یک تکلیفی داشتم نسبت به خودم ، یک آدم می تواند از جهنم به بهشت رود و یک آدم از بهشت به جهنم شاید یک آدم بد کند و تصمیم بگیرد که خوب شود مهم این بود که من جلوی تخلف را گرفتم.

محمد دادکان در ادامه گفت :

این دو داور از تیم های لیگ دسته اول و  لیگ برتر پول می گرفتند و شاید تیم با تلاش بازیکنان برنده می شد ولی داور می گذاشتند به حساب خودشان که تیم برنده شده است که مدارک این تخلفات موجود است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *