بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استراحت ویژه بارسلونا به لواندوفسکی

مرخصی 10 روز بارسلونا به لواندوفسکی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۶
لواندوفسکی ؛ مرخصی 10 روز بارسلونا به لواندوفسکی

باشگاه بارسلونا به مهاجم لهستانی خود که تیم ملی‌‌اش به تازگی از جام جهانی قطر حذف شده، استراحتی ۱۰ روزه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از نشریه ‌آ اس، روبرت لواندوفسکی مهاجم تیم ملی لهستان که کشورش یکشنبه شب با قبول شکست برابر فرانسه از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 باز ماند، تا 14 دسامبر می‌تواند استراحت و برای بازگشت به تمرینات بارسلونا تجدید قوا کند.

باشگاه بارسلونا با موافقت ژاوی هرناندس سرمربی این تیم تصمیم گرفته به لواندوفسکی 10 روز استراحت بدهد تا خستگی بازی‌های ملی را از تن به در کند و برای شروع نیم فصل دوم آماده شود. دو روز قبل از آن یعنی در روز 12 دسامبر، آن دسته از بازیکنان ملی‌پوشی که تیم‌هایشان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 حذف شده‌اند، باید به تمرینات برگردند که این شامل مارک آندره تراشتگن و آندریاس کریستنسن می‌شود.

بازگشت لواندوفسکی به ترکیب بارسلونا اما مدت بیشتری به طول خواهد انجامید که این به دلیل محرومیت سه جلسه‌ای او از بازی‌های بارسا است که البته به نسبت به آن به دادگاه حکمیت در ورزش اعتراض کرده است. در صورت پابرجا ماندن محرومیت فعلی، ستاره لهستانی بازی‌های بارسلونا برابر اسپانیول، اتلتیکومادرید و ختافه را از دست خواهد داد.

رافینیا(برزیل)، ممفیس دپای(هلند)، فرنکی دیونگ (هلند)، عثمان دمبله و ژول کونده (فرانسه) آن دسته از بازیکنان بارسلونایی هستند که در مرحله بعدی جام جهانی هم بازی خواهند کرد و اگر اسپانیا نیز امشب مقابل مراکش به پیروزی برسد، حضور ملی‌پوشان اسپانیایی بارسلونا در قطر نیز تمدید خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *