بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شایعه یا واقعیت؟ خداحافظی شجاع خلیل‌ زاده از تیم ملی

بررسی خبر خداحافظی شجاع خلیل‌ زاده از تیم ملی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۵
شجاع خلیل‌ زاده

آیا شجاع خلیل‌ زاده در صورت ادامه همکاری فدراسیون فوتبال کارلوس کی‌روش از تیم ملی کناره‌گیری خواهد کرد؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل‌ زاده یکی از نفراتی بود که حتی یک ثانیه هم در جام جهانی فرصت بازی پیدا نکرد. قبل از جام جهانی، به نظر می‌رسید و او و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو ترکیب ثابت تیم ملی در قطر به میدان بروند اما شجاع – که دوره قبلی جام جهانی را به خاطر اختلاف با کی‎‌روش از دست داده بود – این بار از روی نیمکت شاهد بازی همبازیانش بود.

امروز شایعه‌ای منتشر شد که بر اساس آن، مدافع میانی تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر در واکنش به بازی نکردن در جام جهانی، تصمیم عجیبی گرفته و در صورتی که کارلوس کی‌روش به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ادامه دهد، از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.  شجاع انتظار داشت بعد از نمایش خوبی که در مرحله انتخابی جام جهانی داشت، کی‌روش نگاه ویژه‌ای به او و همچنین کنعانی‌زادگان داشته باشد اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد از همان مدافعانی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند که در جام جهانی قبلی هم به آنها در قلب خط دفاع تیمش بازی داده بود.

خلیل‌زاده با انتشار یک استوری در حساب رسمی اینستاگرامش یک پیام کنایه آمیز منتشر کرد که به نظر می‌رسد شاید منظور او برخی بازیکنان تیم ملی باشد تا به شایعات منتشر شده درباره خود دامن بزند. البته که گفته می‌شود او شایعه خداحافظی‌اش از تیم ملی را تکذیب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *