بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آیا محبی از استقلال رفتنی می شود؟!

استقلال در تلاش برای پرداخت مطالبات قرارداد محبی به سانتاکلارا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۱
محبی ؛ استقلال در تلاش برای دائمی کردن قرارداد محبی

باشگاه استقلال نگرانی بابت جدایی وینگر جوان آبی‌ها ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روزهای اخیر بحث پرداخت مطالبات باشگاه سانتاکلارا و جدایی محمد محبی از استقلال تبدیل به یکی از موضوعات مهم باشگاه استقلال شده و در حالیکه که گفته می‌شود پرتغالی‌ها وینگر استقلال را از تمرین با این تیم منع کرده و خواهان بازگشت او شده‌اند اما ماجرا در واقع اینگونه نیست.

در وهله اول باشگاه استقلال هیچ اخطار یا اولتیماتومی در مورد بازگشت محبی دریافت نکرده و با توجه به قرارداد فی‌مابین مذاکرات این چنینی باید بین دو باشگاه صورت بگیرد نه اینکه باشگاهی هماهنگی لازم را با بازیکن انجام بدهد. از طرفی تایید پرداخت حدود 90هزار دلار از مطالبات سانتاکلارا در واقع برگ برنده باشگاه استقلال است که حسن نیت طرف ایرانی را نشان می‌دهد. به همین خاطر باشگاه استقلال سند محکمی برای اقدام به پرداخت پول دارد که می‌تواند مانع هرگونه تغییر شرایط قرارداد شود.

ضمن اینکه علیرغم عدم همکاری باشگاه پرتغالی برای دریافت پول به صورت نقدی یا از طریق سفرای دو کشور، باشگاه استقلال تلاش‌های زیادی هم برای پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا انجام داده که اسناد آن را در اختیار دارد اما برگشت یا عدم وصول پول موضوعی غیرفوتبالی و خارج از اراده باشگاه استقلال است که به خاطر مسائل تحریمی رخ داده، به همین خاطر اگر کار به شکایت و دخالت فیفا کشیده شود نیز استقلال مدارک کافی را برای دفاع از حقوق خودش دارد.

با اینحال باشگاه استقلال در تلاش است که مشکل به وجود آمده را حل کند تا هرچه سریع‌تر حرف و حدیث ها به پایان برسند. قرارداد محبی به گونه‌ای تنظیم شده که باشگاه استقلال می‌تواند با پرداخت مبلغی که گفته می‌شود حدود 400 هزار یورو است، حضور این بازیکن را دائمی کند. به همین خاطر در کنار پرداخت قسط انتقال قرضی محبی به جمع شاگردان ساپینتو، مدیران استقلال در تلاش برای تامین منابع مالی هستند تا بتوانند در پایان فصل زمینه انتقال قطعی او را فراهم کنند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *