بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال جذب سرمربی عربستان + سند

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال جذب هروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰
تیم ملی فوتبال ایران به دنبال جذب هروه رنار سرمربی عربستان

با وجود حذف تیم ملی فوتبال عربستان با هدایت هروه رنار در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نام این مربی فرانسوی برای سرمربیگری در تیم های ملی مختلف مطرح شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود حذف تیم ملی فوتبال عربستان با هدایت هروه رنار در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نام این مربی فرانسوی برای سرمربیگری در تیم های ملی مختلف مطرح شده است.

گویا حذف عربستان از مرحله گروهی خود باعث نشده تا کشورهای دیگر عملکرد رنار را در این تیم نادیده بگیرند. رنار یکی از مربیان مورد علاقه فدراسیون فوتبال ایران بعد از جدایی کارلوس کی روش در سال ۲۰۱۹ از تیم ملی بود اما متعهد بودن رنار به تیم مراکش در آن مقطع زمانی و عجله فدراسیون برای انتخاب سرمربی جدید، باعث شد تا «مارک ویلموتس» هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

پس از حذف ایران و عربستان از جام جهانی ۲۰۲۲، نام رنارِ ۵۴ ساله برای هدایت تیم ملی بازهم به جای کی روش بازهم بر سر زبان‌ها افتاد و بعضی از هواداران ایران خواهان جذب او شدند؛ آن‌هم در شرایطی که هنوز تکلیف کی روش به صورت رسمی مشخص نشده است. هرچند که گفته می‌شود مربی پرتغالی به صورت شفاهی با فدراسیون ایران برای نشستن روی نیمکت تیم ملی تا جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا توافق کرده است. 

اما نبیل دلیت خبرنگار فرانس‌فوتبال با انتشار پیامی خبر داد تیم ملی قطر که به عنوان میزبان جام جهانی ناکامی بزرگی را تجربه کرده است، حالا در تلاش برای عقد قرارداد با مربی فرانسوی است.

نبیل همچنین مدعی شد بلژیکی‌ها هم دیگر مشتری رنار هستند و نام او به عنوان گزینه جانشینی «روبرتو مارتینز» مطرح شده است. بلژیک هم مثل ایران و قطر یکی از ناکامان مرحله گروهی جام جهانی بود و از صعود به مرحله حذفی بازماند

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که رنار پیش از شروع جام جهانی قراردادش را با فدراسیون فوتبال عربستان تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است. او هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که در عربستان به کارش ادامه می‌دهد و یا از این تیم جدا خواهد شد با این حال دو روز پیش با انتشار پیامی ضمن تشکر از هواداران عربستان و حمایتشان در جام جهانی، اعلام کرد که «به زودی» آنها را خواهد دید.

تیم ملی فوتبال عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدایت هروه رنار سرمربی فرانسوی شرکت کرد. عربستان در گام نخست آرژانتین را شکست داد و شگفتی ساز بزرگ این دوره از مسابقات لقب گرفت. با این حال مردان رنار در دیدارهای بعدی برابر لهستان و مکزیک باوجود ارائه بازی خوب شکست خوردند تا از رسیدن به مرحله حذفی باز بمانند.

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال جذب هروه رنار سرمربی عربستان

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “تیم ملی فوتبال ایران به دنبال جذب سرمربی عربستان + سند”

  1. مهدی جلالوند گفت:
    0
    0

    به نظرمن فدراسیون فوتبال عربستان بایدبه دنبال یک جانشین مناسب برای رناردباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *