بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زمان نهایی شدن حضور آل کثیر در پرسپولیس

عیسی آل ‌کثیر چه زمانی دوباره پرسپولیسی می‌شود؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
عیسی آل ‌کثیر

تکلیف مهاجم جنوبی پرسپولیس با این تیم چه زمانی مشخص خواهد شد؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از بهبودی کامل عیسی آل ‌کثیر ، این بازیکن مدتی در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کرد تا پس از تست‌های نهایی و تایید پزشکان پرسپولیس بتواند قراردادش را با قرمزها تمدید کند.

در حالی که یحیی گل‌محمدی از رضا درویش خواسته بود تا قرارداد این مهاجم جنوبی را تمدید کند گفته می‌شود اختلافاتی که بر سر مدت قرارداد و مسائل مالی در مذاکرات پرسپولیسی‌ها با این مهاجم به وجود آمده باعث شده تا این بازیکن طی دو هفته گذشته قید شرکت در تمرینات قرمزها را بزند.

در این بین شنیده می‌شود پیشنهاد مالی بالای چند تیم صنعتی به آل ‌کثیر موجب شده تا او برای تمدید قراردادش با پرسپولیس، مردد شود.

در حالی که گمانه‌زنی‌ها در چند روز گذشته درباره این بازیکن به اوج خود رسیده اما پیگیری‌های درباره عیسی آل‌کثیر نشان می‌دهد هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و این بازیکن فعلا قرار نیست که به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود.

پیش از این، خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر آنکه ممکن است آل کثیر به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس قرارداد ببنند تا در دربی این تیم را همراهی کند.

در هر حال در مورد عیسی آل ‌کثیر با توجه به اینکه یحیی گل‌محمدی نظر قطعی‌اش را به مدیران پرسپولیس اعلام کرده تلاش‌های رضا درویش و همکارانش برای راضی کردن این مهاجم همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *