بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معرفی لیستی از هتل های تاپ استانبول و تبریز

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۹
معرفی لیستی از هتل های تاپ استانبول و تبریز

هتل 4 ستاره مینا – استانبول با رده ویژه در 0.4 مایلی تا منطقه سلطان احمد قرار دارد. این هتل استانبول در چند قدمی بسیاری از جاذبه‌ها از جمله مسجد آبی جمعه دوران عثمانی و ابلیسک تئودوسیوس مصر باستان قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هتل 4 ستاره مینا – استانبول با رده ویژه در 0.4 مایلی تا منطقه سلطان احمد قرار دارد. این هتل استانبول در چند قدمی بسیاری از جاذبه‌ها از جمله مسجد آبی جمعه دوران عثمانی و ابلیسک تئودوسیوس مصر باستان قرار دارد. این هتل در منطقه سلطان احمد شهر قدیمی، 0.7 مایلی تا موزه های باستان شناسی استانبول واقع شده است. مرکز شهر نزدیک است، حدود 5 دقیقه پیاده روی. کلیسای ارتدوکس با 14 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است. ایستگاه اتوبوس تقریباً 10 دقیقه پیاده تا هتل مینا فاصله دارد. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع هستند، برخی از آنها دارای تلویزیون با کانال‌های کابلی و اینترنت بی‌سیم و همچنین حمام اختصاصی با وان هستند. همچنین، مینی بار یخچال و اتو با میز اتو ارائه شده است. برخی از اتاق ها دارای منظره پانوراما از دریا هستند. Ortaklar Kebap Lahmacun غذاهای خاورمیانه ای و ترکی را در مجاورت این ملک سرو می کند.

اینترنت

اینترنت بی سیم در اتاق های هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان

پارکینگ موجود نیست

پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، ترکی صحبت می کنند.

تعداد طبقات: 8. تعداد اتاق: 45.

هتل 4 ستاره گلدن استانبول، در منطقه قدیمی شهر سلطان احمد، در 0.5 مایلی موزه رسانه مطبوعاتی TGC و کمتر از 10 دقیقه پیاده روی تا مسجد مقدس “موزه ایاصوفیه” واقع شده است. امکانات خشکشویی، و پارکینگ در هتل موجود است.

این هتل در استانبول که در نزدیکی موزه علم و فناوری اسلام واقع شده است، مرکز شهر 10 دقیقه پیاده و ایستگاه راه آهن در 300 فوتی این هتل استانبول قرار دارد.  واحدهای این هتل شامل گرمایش مرکزی است. برخی از آنها شامل یک آشپزخانه کوچک و یک فضای ناهار خوری است که با یک کاناپه و یک میز کار مبله شده است. حمام با سرویس بهداشتی جداگانه و دوش، همچنین دارای سشوار و حوله برای راحتی بیشتر مهمانان است. برخی از اتاق ها دارای منظره ای از شهر هستند. علاوه بر این، یک اتاق استاندارد 21 متر مربعی حداکثر 3 نفر را در خود جای می دهد.

مهمانان می توانند هر روز صبح در رستوران صبحانه بخورند. Gulhane Sark Sofrasi از مهمانان با غذاهای خاورمیانه، مدیترانه ای، سالم و ترکی پذیرایی می کند و تقریباً 5 دقیقه پیاده با شما فاصله دارد.

مهمانان با کودکان می توانند از کالسکه کودک، منوی ویژه و منطقه بازی موجود در محل استفاده کنند.

 

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

 

پارکینگ مهمان

پارکینگ خصوصی در نزدیکی به صورت رایگان امکان پذیر است.

 

پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی، بلغاری، آذربایجانی، گرجی، اوکراینی صحبت می کنند.

 

سال بازسازی : 2010 تعداد اتاق : 60 .

رزرو هتل استانبول در هتل زیبای 5 ستاره پرا پالاس استانبول، در میان رستوران‌ها ، تقریباً 25 دقیقه پیاده‌روی از موزه بزرگ ایاصوفیه، پراکنده است و 115 اتاق دارد. این هتل به سبک تاریخی دارای رستوران مجهز در محل است و امکان استفاده از مرکز تناسب اندام را نیز دارد. این هتل مجلل در قلب استانبول واقع شده و دسترسی سریع به موزه هنر مدرن استانبول را ارائه می دهد. مرکز شهر نزدیک است، حدود 25 دقیقه پیاده روی. ایستگاه متروی Sishane-Zemin استانبول با 5 دقیقه پیاده روی و ایستگاه اتوبوس sishane در 5 دقیقه پیاده روی است. هتل پرا پالاس با 44 دقیقه رانندگی تا فرودگاه استانبول فاصله دارد. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع با کانال‌های کابلی و اینترنت بی‌سیم به همراه مینی‌بار و اتو با میز اتو هستند و برخی از آنها دارای بالکن و قسمت رختکن هستند. همراه با سقف بلند، کاناپه و میز کار نیز دارند. حمام ها با آبگرم و سونا مجهز به سشوار و کلاه دوش هستند. علاوه بر این، مناظر جذابی از خیابان ارائه می شود.

این هتل شیک صبح ها را به صورت سفارشی سرو می کند. علاقه مندان به غذاهای بین المللی می توانند انواع غذاهای تخصصی را در رستوران هتل امتحان کنند. برای لذت بردن از قهوه، چای و نوشیدنی های با طراوت از کافی شاپ هتل دیدن کنید. این هتل صبحانه کامل را با قیمت 22 یورو برای هر نفر در روز ارائه می دهد.

 

اوقات فراغت و تجارت

مهمانان مطمئناً می توانند در آبگرم حمام ارائه شده در محل استراحت کنند. یک مرکز تجاری برای مسافران شرکتی وجود دارد.

 

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

 

پارکینگ مهمان

پارکینگ خصوصی پولی در محل امکان پذیر است.

سال بازسازی: 1390 تعداد طبقات: 6. تعداد اتاق: 115.

هتل پتروشیمی تبریز یک هتل تبریز چهار ستاره است که مهمانان به دلیل مزایای خوبی که دارد از انتخاب آن پشیمان نخواهند شد. هتل پتروشیمی در بلوار شهریار واقع شده است که به دلیل آب و هوای مطبوع و دسترسی خوب به جاذبه های گردشگری، مراکز اداری و فرودگاه یکی از محبوب ترین خیابان های تبریز است. مجتمع تفریحی پتروشیمی نه تنها با توجه به موقعیت مکانی که دارد بلکه از نظر امکانات و خدمات نیز می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. اتاق‌ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که به مهمانان احساس حضور در یک قصر را می‌دهند.

هتل چهار ستاره آرتا در سال 1395 در جزیره قشم تاسیس شد، پس انتظار داشته باشید همه چیز جدید و مدرن باشد. تلفیق معماری سنتی و عربی در طراحی لابی و قسمت های بیرونی هتل، آن را به مکانی خاص در این جزیره تبدیل کرده است. خلیج فارس باشکوه چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و منظره ساحلی اتاق ها و فضای دنج بی نظیر، هتل قشم فراموش نشدنی را برای مهمانان ارزشمندش ساخته است. برای اینکه اقامت شما راحت تر باشد، رستوران داخل هتل طیف وسیعی از غذاهای با طعم عالی و کیفیت بالا را ارائه می دهد. کافی شاپ 24 ساعته یکی دیگر از مزیت های هتل آرتا است. علاوه بر کارکنان مودب و خوش برخورد، نزدیک بودن به اکثر جاذبه های این جزیره شگفت انگیز از عوامل مهم محسوب می شود. برای کسانی که در سفر به جزیره قشم این مکان را انتخاب می کنند، حس خوبی از اقامت در طول سفر ایجاد می کند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *