بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستایش مدافع لیورپول از مهاجم یونایتد

ترنت الکساندر آرنولد : راشفورد بازیکنی ماهر است و به راحتی می تواند گل بزند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۵۱
ترنت الکساندر آرنولد

ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد با زدن دو گل زیبا مقابل ولز در آخرین بازی مرحله گروهی انگلیس، اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده است. گل اول او با یک کاشته خیره کننده به ثمر رسید که اولین گل جام جهانی قطر با ضربه ایستگاهی مستقیم بود و گل دوم هم یک حرکت انفرادی درخشان بود.

راشفورد تورنومنت را به عنوان یار تعویضی آغاز کرد و در برابر تیم ملی کشورمان نیز با یک سرتوپ و ضربه بغل پا، اولین گلش در رقابت های جام جهانی را به ثمر رساند.

مهاجم 25 ساله تا اینجای کار در صدر لیست آقای گل های جام جهانی می باشد و بسیاری از مفسران و کارشناسان، توقع دارند در دیدار مقابل سنگال به صورت فیکس به میدان رود.

در راستای درخشش مهاجم منچستریونایتد، ترنت الکساندر آرنولد که در تیم ملی با او حضور دارد، طی مصاحبه ای از هموطنش تقدیر کرده و فرم فعلی او را عالی می داند .

آرنولد در مصاحبه با TalkSport گفت :

وقتی او وارد زمین می شود، از سرعت خود نهایت استفاده را می کند. او از سرعت خود برای به عقب نشاندن و حمله به حریفان استفاده می کند. او بازیکنی ماهر است و به راحتی می تواند گل بزند. راشی بازیکنی است که شما به عنوان مدافع نمی خواهید در مقابل آن بازی کنید چون همیشه نگران این هستید که قرار است چه کاری انجام دهد؟ قرار است گل بزند یا موقعیت خلق کند؟

آرنولد در ادامه صحبت هایش گفت :

وقتی او را در تیم خود دارید، می دانید که مدافعان حریف به چه چیزی فکر می کنند. او بازیکن برجسته ای است.
بنظرم راشفورد دست کم گرفته شده است. او بازیکنی است که می‌تواند بازی‌های باشگاهی و ملی را برنده شود.
او قبلاً این را ثابت کرده است و من مطمئن هستم که این عملکرد را ادامه خواهد داد. راشفورد کسی است که می تواند به ما کمک کند تا در این تورنومنت قهرمان شویم.

مدافع کناری لیورپول از روی تجربه صحبت می کند چون بارها در لیگ برتر با راشفورد روبرو شده است.
این زوج انگلیسی، رقابت های باشگاهی را کنار گذاشتند تا برای کشورشان رقابت کنند و بتوانند پس از سالها ناکامی، پرچم سه شیرها را در رقابت های جام جهانی به عنوان قهرمان به اهتزاز دربیاورند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *