بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شورای تامین در مورد درخواست استقلال تصمیم می گیرد

وعده علی فتح الله زاده برای برگزاری دربی با حضور تماشاگران

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۴۴
استقلال و پرسپولیس

مدیر عامل استقلال روز گذشته اعلام کرد با فدراسیون فوتبال نامه نگاری می کند تا دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد با فدراسیون فوتبال نامه نگاری می کند تا دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار شود.

به گزارش پارس فوتبال، این بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر قرار است 29 آذر در استادیوم آزادی برگزار شود.در خصوص برگزاری این بازی با حضور تماشاگر فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده نیست و شورای تامین استان تهران در این باره اظهار نظر خواهد کرد. به همین خاطر نامه باشگاه استقلال به این شورا ارجاع داده خواهد شد.

جالب اینجاست در هفته هایی که بازی های لیگ برتر و لیگ یک بدون حضور تماشاگر برگزار می شد، برخی از تیم ها موفق شده بودند از شورای تامین مجوزبرگزاری بازی ها با حضور تماشاگران را بگیرند. از جمله این تیم ها فجر سپاسی و شمس آذر در لیگ یک بودند.

دیدارهای لیگ برتر و لیگ یک ابتدای فصل به دلیل کرونا با حضور 30 درصدی تماشاگر برگزار می شد اما در هفته های پایانی منجر به جام جهانی با نظر شورای تامین بار دیگر حضور تماشاگران در استادیوم ها ممنوع شد. باید منتظر ماند و دید که شورای تامین به درخواست باشگاه استقلال چه جوابی خواهد داد. در صورت نظر مثبت شورای تامین این موضوع به سود پرسپولیس هم خواهد بود چرا که حضور تماشاگران دو تیم در بازی دربی 50- 50 است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *