بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت محمد محبی با استقلال

مشکل محمد محبی چه زمانی حل می‌شود؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۳
محمد محبی

بدهی استقلال به باشگاه سانتاکلارای پرتغال بابت رضایتنامه محمد محبی، هنوز صاف نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال قرار بود 230 هزار یوروی باقیمانده از طلب قسطی باشگاه پرتغالی را آبان ماه به حساب این باشگاه واریز کند اما مشکلات مربوط به تحریم باعث شده که هنوز خبری از نشستن این پول به حساب باشگاه سانتاکلارا نباشد و طبیعتا تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، محمد محبی امکان بازی برای استقلال را نخواهد داشت.

مدیرعامل استقلال که مهمان برنامه ورزش و مردم بود، درباره آخرین وضعیت محمد محبی گفت:

“متاسفانه قرارداد را طوری بستیم که توی آن ننوشتیم نقد، وقتی می‌گوییم نقد نباشد باید حتما بانکی بفرستیم. از روزی که آمدم با این بی پولی، رفتم از یک صرافی 230 هزار دلار قرض گرفتم. فرستادم اما آن‌ها می‌گویند 90هزار دلار آمده، الان 15 روز است نمی‌دانیم بقیه پول‌مان کجاست. دنبال پول می‌گردیم. چون تحریم هستیم، پول نمی‌رود. خب در قرارداد می‌نوشتید نقد، به سانتاکلارا گفتیم از طریق سفیر ایران یا پرتغال بدهیم یا کسی را بفرستیم آنجا پول بدهد، قبول نکردند. من هم باشم این کار را نمی‌کنم. چون می‌خواهند به هم بزنند که محبی را از ما بگیرند.”

هنوز معلوم نیست این مشکل به چه شکل حل خواهد شد و قطعا این وسط، ریکاردو ساپینتو بیشتر از همه ناراحت و عصبانی خواهد شد چرا که دیگر نمی‌تواند از محبی استفاده کند. استقلال در وضعیتی تقریبا مشابه با ماجرای استراماچونی قرار گرفته و چون به دلیل تحریم نمی توانست پول استراماچونی را بدهد، سرمربی ایتالیایی‌اش را از دست داد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *