بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین اسطوره استقلال به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

شاهرخ بیانی : مربیان ایرانی در جام جهانی 2022 قطر بهتر نتیجه می‌ گرفتند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۴
شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال گفت : قطعا تیم ملی با مربیان ایرانی در قطر بهتر نتیجه می‌گرفت، مشخص نیست با این تصمیمات در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما تیم ملی نیاز به یک تحول بزرگ و مثبت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال در خصوص باخت تیم ملی برابر آمریکا گفت:

خیلی‌ها فکر می‌کردند این بازی با توجه به اینکه یک تساوی برای صعود می‌خواستیم راحت است اما من چنین نظری نداشتم. آمریکا در لحظاتی از بازی تیم ما را تحت فشار قرار داد و در دقایقی نیز عقب کشیده بود که در آن لحظات ما دنبال استفاده از توپ‌های بلند بودیم ولی آنها به خوبی تیم ملی ایران را کنترل کردند. از طرفی تفکرات محافظه‌کارانه سرمربی تیم ملی دوباره در این بازی دیده شد و ما تعویض‌های چندان خوبی نداشتیم.

وی ادامه داد:

کی‌روش می‌توانست ترابی را زودتر وارد زمین کند یا اینکه وحید امیری با توجه به خصوصیاتی که دارد، می‌توانست در خط جلو یکی از تعویضی‌ها باشد، چون قدرت عبور از بازیکن حریف را دارد. ما نیاز به گل زدن داشتیم اما در نیمه دوم هافبک دفاعی به زمین آوردیم، فکر می‌کنم نوع بازی ما و تعویض‌هایی که انجام دادیم اصلا خوب نبود.

بیانی در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کند کنار گذاشتن اسکوچیچ تصمیم درستی بود؟» گفت:

شاید با اسکوچیچ بهتر نتیجه می‌گرفتیم و شاید هم اتفاقات دیگری رخ می داد. ما برخی بازیکنان را به جام جهانی بردیم که مصدوم بودند یا در رده باشگاهی شرایط خوبی نداشتند اما از بازیکنان جوانی که در لیگ برتر بازی می‌کنند چشم پوشیدیم. ما 4 دروازه‌بان به قطر بردیم که توجیهی نداشت و به برخی بازیکنان بازی ندادیم که می‌توان به سامان قدوس اشاره کرد. او واقعا می‌توانست به تیم ملی کمک کند.

بازیکن پیشین تیم ملی در ارتباط با اینکه آیا فکر می‌کند کی‌روش در تیم ملی بماند، تاکید کرد:

این مسائل به تصمیمات فدراسیون برمی‌‌گردد اما متاسفانه در فوتبال ما تصمیمات درست گرفته نمی‌شود و همین موضوع باعث عدم نتیجه‌گیری در تورنمنت‌های مهم می‌شود. ما در دو دوره قبل هم با کی‌روش صعود نکردیم و امسال هم ناکام ماندیم، آیا این امکان وجود نداشت که به مربیان ایرانی فرصت بدهیم؟ قطعا تیم ملی با مربیان ایرانی در قطر بهتر نتیجه می‌گرفت، مشخص نیست با این تصمیمات در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما تیم ملی نیاز به یک تحول بزرگ و مثبت دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *