بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به ستاره های تیم ملی فوتبال ایران

وحید قلیچ : بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قبل از موفقیت دنبال پاداش هستند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۹
وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازیکنان در بازی با آمریکا مثل روز مسابقه با ولز نبودند و آنچه که کادر فنی از آنها خواسته بود، در زمین اجرا نکردند قبل از اینکه یک کاری انجام شود بازیکنان درخواست پاداش کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس درباره باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در دیدار آخر مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت:

تیم ملی در حالی که برای صعود تنها باید مقابل آمریکا مساوی می‌گرفت و قبل از مسابقه دست برتر را داشت، موفق به گرفتن امتیاز لازم نشد. تمام امکانات در اختیار این تیم و بازیکنان قرار داده شده بود. قبل از موفقیت در جام جهانی مجوز واردات خودرو خواستند، اما‌ باید بعد از موفقیت، درخواست جایزه را داشته باشند.

وی اضافه کرد:

بازیکنان در بازی با آمریکا مثل روز مسابقه با ولز نبودند و آنچه که کادر فنی از آنها خواسته بود، در زمین اجرا نکردند. قبل از اینکه یک کاری انجام شود بازیکنان درخواست پاداش کردند، اگر از گروه خودمان صعود می‌کردیم دل مردم ایران شاد می‌شد. ۸۰ میلیون پیر و جوان ایرانی بازی آمریکا را آن موقع شب بیدار بودند و دیدند.

کارشناس فوتبال در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد:

در سال‌های اخیر شاهد این بودیم که ملی‌پوشان فوتبال‌مان با حضور در باشگاه‌های خارجی و اروپایی نسبت به سال‌های قبل در سطح بالایی قرار داشتند و باید در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عملکرد درخشانی از خودشان به جا می‌گذاشتند. اما تمام بازیکنان‌مان در دیدار با انگلیس و آمریکا خیلی ضعیف عمل کردند.

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد کی‌روش تاکید کرد:

کی‌روش در حذف تیم ملی از جام جهانی تقصیر نداشت چون در این مدت کوتاه نمی‌توانست آنچنان کار بزرگی برای تیم ملی انجام بدهد و فقط ملی‌پوشان را از نظر روحی روانی آماده مسابقات جام جهانی کرد. او لب خط و کنار زمین بازیکنان را هدایت می‌کند، این بازیکن است که در زمین باید برای گل زدن و برتری تلاش کند.

قلیچ درباره عملکرد دروازه‌بان‌های تیم ملی خاطرنشان کرد:

پس از مصدومیت بیرانوند، سیدحسین حسینی بازی کرد و دومین بازی را هم به او دادند. چرا دروازه‌بانی که در دیدار با ولز خوب کار کرد، در بازی سوم مقابل آمریکا بازی نکرد؟ بیرانوند برای دیدار با آمریکا آماده نبود و بهتر بود که حسینی درون دروازه می‌ایستاد. با اینکه طرفدار کی‌روش هستم، اما اصلاً این کارش خوب نبود و باید برابر آمریکا حسینی را درون دروازه قرار می‌داد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *