بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ بلای مشترک ژاپن بر سر فوتبال ایران و اسپانیا + سند

شباهت گل دوم ژاپن به اسپانیا با گلی که در جام ملت های آسیا وارد دروازه تیم ملی ایران کردند

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


گل دوم تیم ملی ژاپن به اسپانیا به شکل عجیبی به ثمر رسید که همگان را به یاد گل تلخی انداخت که ملی پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا از ژاپن دریافت کردند .
میتوما مهاجم ژاپن توپ را از بیرون به دهانه دروازه اسپانیا فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ به خارج رفته باشد اما در نهایت این گل مورد تایید قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که بازی آلمان و کاستاریکا با نتیجه ۱-۰ به سود ژرمن‌ها پیش می‌رفت و آنها از صعود خود به دور بعد مطمئن بودند، ژاپن در دقایقی طولانی ابتدا توسط دوان در دقیقه ۴۸، بازی را به تساوی کشاند و سپس گل دوم را توسط تاناکا (۵۴) به ثمر رساند اما گل او به مدت سه دقیقه مورد بررسی قرار گرفت چرا که ممکن بود قبل از ضربه آخر، توپ از خط عرضی خارج شده باشد.

در تصاویر تلویزیونی و عکس‌ها به نظر می‌رسید توپ کاملا از خط عبور کرده و به اصطلاح پشت خط گل است اما این احتمال نیز وجود داشت که چند میلی‌متر از توپ روی خط بوده و به اصطلاح داخل باشد و بنابراین این گل مورد تایید قرار گرفت. درست مثل گل جف هرست در فینال سال ۱۹۶۶؛ در مسابقه‌ای که تیم آلمان ۴-۲ در آن شکست خورد و بسیاری از علاقمندان به فوتبال این کشور اعتقاد دارند گل قبول‌شده جف هرست، یکی از بزرگترین رسوایی‌های تاریخ داوری فوتبال است.

گل دوم تیم ملی ژاپن به اسپانیا به شکل عجیبی به ثمر رسید که همگان را به یاد گل تلخی انداخت که ملی پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا از ژاپن دریافت کردند . در آن دیدار ملی پوشان کشورمان در صحنه ای به گمان شنیدن سوت داور از حرکت ایستادند و این در حالی بود که مهاجم تیم ملی ژاپن به دنبال توپ رفت و در در نهایت آن توپ وارد دروازه کشورمان شد و به گونه ای زمینه ساز حذف تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *