بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رازی که رای به نامشخص بودن وضعیت کارلوس کی روش داد

پشت پرده مشخص نشدن تکلیف کارلوس کی روش ؛ نظر منفی تعدادی از اعضای هیئت رئیسه با مرد پرتغالی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰
کارلوس کی روش : تازه کار تیم ملی ایران در جام جهانی آغاز شده است

گفته می شود که دو دستگی در نظر اعضای هیئت رئیسه درباره کارلوس کی روش سرنوشت مرد پرتغالی روی نیمکت تیم ملی ایران نامشخص نگه داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش به همراه تیم ملی به تهران برگشت تا در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال از آینده خود مطلع شود و با آگاهی از وضعیت خود به زادگاهش برگردد.

در بازگشت تیم ملی از دوحه وزیر ورزش و جوانان در صحبت‌هایی که با خبرنگاران داشت، گفت ما باید از بازیکنان تیم ملی و هم چنین کارلوس کی‌روش حمایت کنیم تا تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا از هم اکنون استارت بزند.

اما طبق قانون ۹ عضو هیئت رئیسه تکلیف کارلوس کی‌روش را مشخص خواهند کرد. آن‌ها همان طور که رای به برکناری اسکوچیچ دادند، اکنون هم باید برای ماندن یا رفتن این مربی پرتغالی نظر بدهند و در نهایت رای اکثریت تکلیف این مربی را مشخص خواهد کرد.

از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد، با توجه به باخت سنگین تیم ملی در برابر انگلیس و هم‌چنین پیروز نشدن تیم ملی در برابر آمریکا برخی از اعضای هیئت رئیسه مخالف ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی هستند و به نظر در نشست اعضای هیئت رئیسه به این مربی پرتغالی رای نخواهند داد. طبیعتا یکی از این مخالفین میرشاد ماجدی است که در نشست قبلی هم به احترام دیگر اعضای هیئت رئیسه رای به جذب کارلوس کی روش داد.

البته در اتخاذ این تصمیم رای اکثریت مهم است و اگر کی‌روش ۵ به ۴ هم رای بیاورد می‌تواند به کار خود در تیم ملی ادامه دهند.

قرار است در هفته پیش رو نشست هیئت رئیسه برای تعیین و تکلیف در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش در فدراسیون فوتبال برگزار شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *