بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سانتوس: نه من درخواست بازبینی گل داده‌ام نه رونالدو

فرناندو سانتوس : نه من درخواست بازبینی گل داده‌ام نه رونالدو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱
فرناندو سانتوس

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال اخبار مربوط به بازبینی گل اول برونو فرناندز به اروگوئه و ثبت آن به نام کریستیانو رونالدو را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال اخبار مربوط به بازبینی گل اول برونو فرناندز به اروگوئه و ثبت آن به نام کریستیانو رونالدو را رد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، فردا تیم ملی پرتغال که صعودش به یک هشتم نهایی جام جهانی قطعی شده، باید به مصاف کره جنوبی برود. تیم ملی پرتغال با یک تساوی هم صدرنشین به دور بعد خواهد رفت ولی کره نیاز حیاتی به پیروزی دارد تا شانس صعود داشته باشد.

فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، در نشست خبری این بازی گفت:

برای من مهمترین دلیل برای صعود به عنوان صدرنشین این است که یک روز فرصت بیشتری برای استراحت خواهیم داشت. با یک روز استراحت بیشتر ممکن است یکی از بازیکنان مصدوم ریکاوری کند و به بازی یک هشتم نهایی برسد. به برزیل فکر نمی کنم چون هر دو صدرنشین هستیم و بعید است برابر آنها قرار بگیریم.

سانتوس در مورد وضعیت مصدومیت رونالدو گفت:

هنوز مشخص نیست و فعلا همه چیز 50-50 است. فردا قطعا مندس، اوتاویو و دانیلو را در اختیار نخواهیم داشت. ما تیمی رو به پیشرفتیم و من به تمامی بازیکنانم ایمان دارم. تقریبا اکثر بازیکنان در بهترین فرم قرار دارند ولی هر چهار روز یک بازی هم شرایط را سخت می کند. برخی خسته هستند و بعضی از بازیکنان نیز یک کارت زرد دارند. با بررسی همه جوانب فردا ترکیب اصلی را انتخاب خواهم کرد. من خیالم آسوده است و نگران نیستم. تیم فوق العاده ای دارم و هر کسی در ترکیب باشد، بهترین بازی را انجام خواهد داد.

گفته می شود پرتغال از فیفا درخواست کرده گل اول برناردو سیلوا در بازی قبل برابر اروگوئه را دقیق تر بازبینی کند چرا که معتقدند توپ با ضربه سر رونالدو وارد دروازه شده است. سانتوس در این رابطه گفت:

خیر. نه من چنین درخواستی داده ام و نه خود رونالدو چنین خواسته‌ای داشته است. همیشه اخبار دروغ در مورد ما توسط رسانه ها مطرح می شود.

رویارویی با پائولو بنتو:

کره دو بازی خیلی خوب انجام داده و بنتو تیم فوق العاده ای درست کرده است. در حمله سریع هستند و با تیمی سازماندهی شده روبرو خواهیم شد. می دانیم که برابر ما با انگیزه برد وارد زمین خواهند شد اما این باعث نمی شود ما استراتژی خودمان را تغییر دهیم. ما تیمی بر پایه ضدحملات نیستیم. فردا چون صعودمان قطعی شده، دفاعی بازی نخواهیم کرد. نمی خواهیم بیهوده خودمان را در وضعیتی دشوار قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *