بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استرس مسی شکار شد: بازی همزمان چند چند است؟! + عکس

سوال درگوشی لیونل مسی از نیمکت آرژانتین برای اطلاع از نتیجه دیدار همزمان مکزیک و عربستان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵
لیونل مسی

شکار تصاویری از مکالمه جالب بین لیونل مسی و اسکالونی نشان می دهد که اسطوره آرژانتینی، نگران نتیجه بازی همزمان بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شکار تصاویری از مکالمه جالب بین لیونل مسی و لیونل اسکالونی نشان می دهد که اسطوره آرژانتینی، نگران نتیجه بازی همزمان بوده است.

به گزارش پارس فوتبال، دو نیمه بدون گل، نتایج دیدارهای گروه C رقابت های جام جهانی در پایان 45 دقیقه ابتدایی بود. نتایجی که آرژانتین به عنوان مدعی قهرمانی را در آستانه حذف از این پیکارها قرار می داد. کافی بود که ستاره های هروه رنار در استادیوم لوسیل موفق به گلزنی شوند. آنگاه عربستان به همراه لهستان راهی مرحله بعد می شدند.

از دست دادن یک ضربه پنالتی، می تواند بدتر از جام زهر برای تیمی باشد که نیاز اورژانسی به پیروزی دارد. اتفاقی که آرژانتین با آن روبرو شد و خبر بدتر این بود که لیونل مسی شخصی است که بهترین موقعیت ممکن برای گلزنی را از دست داد و این می توانست منجر به افت روحی کاپیتان آلبی سلسته شده و اوضاع از اینی که هست، بدتر شود.

با این حال، در همان هفت دقیقه ابتدایی، ورق کاملا به سود آرژانتین برگشت. پاس مولینا به مک الیستر و ضربه تمام کننده بازیکن برایتون باعث شد تا تیم لیونل اسکالونی از حریف پیش بیفتد. در همان لحظاتی که آرژانتینی ها در ورزشگاه 974 بالا و پایین می پریدند، از لوسیل نیز خبرهای خوبی رسید. مکزیک ظرف تنها هفت دقیقه، 2 بار دروازه عربستان را باز کرده بود و چه چیزی از این بهتر؟

با این حال، بازیکنان داخل زمین از نتیجه بازی همزمان اطلاعی نداشتند و اگر عربستان به گل پیروزی می رسید، باز شدن دروازه امیلیانو مارتینز به دست لواندوفسکی و یارانش یعنی خداحافظی آرژانتین با جام. برتری شکننده و یک گله، باعث شد تا دلهره و اضطراب به سراغ لیونل مسی نیز بیاید.

حالا شبکه tycsports آرژانتین، معروف ترین شبکه ورزشی این کشور، ویدیوی جالبی را از لحظات پراسترس لیونل مسی منتشر کرده است. این شبکه در توضیح ویدیو در وب سایت رسمی خود نوشته است: دیالوگ عجیب مسی و اسکالونی در بازی کامل آرژانتین و اسکالونی لهستان برای بازی مکزیک. لا پولگا (لقب مسی) از سرمربی پرسید در لوسیل چه خبر است؟

در ادامه این گزارش آمده است: اگرچه عملکرد تیم ملی آرژانتین مقابل لهستان ما را دعوت کرد که امید خود را برای ادامه جام از دست ندهیم، اما حقیقت این است پس از پایان نیمه اول که با نتیجه بدون گل به پایان رسید، کمی نزدیک بود تا از مسابقات حذف شویم. اگر عربستان، مکزیک را شکست می داد، امتیاز آنها به عدد 6 می رسید، در حالی که لهستانی ها پنج امتیاز و آلبی سلسته چهار امتیاز می گرفتند.

به همین دلیل، گل اول الکسیس مک آلیستر استرسی برای از دست دادن پیروزی را به وجود آورد ولی گل خولیان آلوارز به طور کامل این نگرانی ها را از بین برد. در این زمینه، تنش در میان لهستانی ها به دلیل احتمال حذف از جام جهانی افزایش پیدا کرد و آن موقع بود که لیونل مسی برای پرسیدن سوالی درباره نتیجه دیدار همزمان، به سمت نیمکت ذخیره ها رفت.

دوربین ها او را از پشت شکار کردند. پس از اینکه لیونل اسکالونی از روی نیمکت بلند شد تا به مسی نزدیک شود و به او پاسخ دهد، به وضوح نگرانی از چهره کاپیتان برداشته شد. اسکالونی به فوق ستاره گفت: 2 بر صفر، 2 بر صفر. مربی برای اینکه مطمئن شود در شلوغی های استادیوم 974 صدایش به مسی می رسد، نتیجه را مدام تکرار کرد. او از پیش افتادن مکزیک خبر داد.

لیونل مسی

در آن زمان، تیم جراردو مارتینز از لحاظ امتیاز، تفاضل گل و گل های زده، با لهستان برابر بود. به همین دلیل اروپایی ها به دلیل دریافت کارت زرد کمتر، تا آن دقیقه تیم صعود کننده بودند.

اما صحبت های مربی و بازیکن به همین جا ختم نشد چرا که اسکالونی پا را فراتر گذاشت و به تحلیل جدول رده بندی پرداخت. او به مسی گفت: «اگر یک گل دیگر به آنها بزنیم، حذف می شوند». او به لهستان اشاره کرد و درباره نیاز رقیب برای صعود توضیح داد: «آنها بیشتر نمی خواهند، آنها بیشتر نمی خواهند.» منظور اسکالونی از این صحبت ها این بود که لهستان فقط به دنبال نخوردن گل های بیشتر است.

در نهایت، گلی که ترس لهستانی ها را برطرف کرد، در استادیوم لوسیل زده شد و عربستان اختلاف را کاهش داد تا تیم لواندوفسکی راهی مرحله بعد شود. با این گل، لهستان می‌توانست نفس راحتی بکشد بدون اینکه مجبور باشد به قانون بازی جوانمردانه متوسل شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *