بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرزوی شاه ماهی پرسپولیسی برای همیشه بر باد رفت + عکس

شجاع خلیل زاده شانس حضور در جام جهانی را از دست داد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۴
تیم ملی ؛ شجاع خلیل زاده شانس حضور در جام جهانی را از دست داد

وقتی کی‌ روش جای اسکوچیچ را گرفت برخی گفتند شجاع از تیم ملی خط خواهد خورد و بعید است به قطر برود اما کارلوس در ادامه تغییرات رفتاری‌اش با شجاع گرم گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری در ۳۳ سالگی کلی مرارت کشید تا شرایط بعد از جراحی کمر آسیب‌دیده‌اش را پشت سر بگذارد. فدراسیون فوتبال و کادر پزشکی تیم ملی هم زحمات زیادی برای او کشید و امیری کم کم آماده بازی شد و در سه، چهار بازی آخر پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفت تا در شرایطی نسبتاً خوب راهی قطر شود. با توجه به ارتباط خوب کی‌روش با امیری و اعتقاد سرمربی تیم ملی به وینگر چپ پای پرسپولیس قبل از تورنمنت پیش‌بینی می‌شد امیری در ترکیب اصلی باشد اما هر سه بازی روی نیمکت نشست و عجیب اینکه در هر سه بازی اصلاً به میدان نرفت. امیری در شرایطی هر بازی بیرون نشست که تیم ملی هم در خط میانی و هم در دفاع چپ می‌توانست از این بازیکن استفاده کند اما امیری یکی از معدود بازیکنانی بود که از لیست ۲۵ نفره تیم ملی هرگز به میدان نرفت.

برای امیری ۳۳ ساله که در جام جهانی ۲۰۱۸ ستاره تیم ملی بود داستان جام جهانی به بدترین شکل ممکن تمام شد و در حالی که این تورنمنت می‌توانست او را در شرایط مسابقه قرار دهد، حالا امیری بدون قرار گرفتن در شرایط مسابقه و با روحیه‌ای آسیب‌دیده به اردوی پرسپولیس باز خواهد گشت.

امیری ۳۳ ساله دیگر جام جهانی را نخواهد دید همانطور که رؤیای بازی در جام جهانی برای شجاع خلیل‌زاده از بین رفت. شجاع و امیری از لیست ۲۵ نفره تنها بازیکنانی بودند (غیر از نیازمند و عابدزاده گلرهای ۳ و ۴ تیم ملی) که در این تورنمنت به میدان نرفتند. شجاع که نقش مهمی در صعود تیم ملی به جام جهانی داشت و در بازی‌های مقدماتی مدافع اصلی تیم ملی در کنار کنعانی‌زادگان به حساب می‌آمد شرایط بدتری نسبت به امیری داشت. امیری چهار سال قبل در جام جهانی بازی کرده بود اما شجاع که با کج‌سلیقگی کی‌روش دو جام جهانی قبلی را از دست داده بود این بار به قطر رفت و از روی نیمکت با حسرت تماشاگر حضور دو مدافعی در زمین بود که هرگز در مسابقات مقدماتی بازی نکرده بودند.

وقتی کی‌روش جای اسکوچیچ را گرفت برخی گفتند شجاع از تیم خط خواهد خورد و بعید است به قطر برود اما کارلوس در ادامه تغییرات رفتاری‌اش با شجاع گرم گرفت و او را در لیست نهایی قرار داد ولی در کمال تعجب از او استفاده نکرد تا حالا به خاطر بازی ندادن به او، امیری و کنعانی در این سه بازی تحت سؤال قرار گرفته و با انتقاداتی مواجه شود.

تیم ملی ؛ شجاع خلیل زاده شانس حضور در جام جهانی را از دست داد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *