بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش ادامه دار کاپیتان تیم ملی + عکس

حسین طیبی در تیم منتخب هفته لیگا اسپانیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۱
حسین طیبی در تیم منتخب هفته لیگا اسپانیا

کاپیتان تیم ملی فوتسال با عملکردش مقابل بارسلونا به تیم منتخب هفته لیگا اسپانیا رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت‌های هفته دهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال پالما با بهره‌مندی از حسین طیبی و مسلم اولادقباد، به دلیل برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا، دو هفته زودتر از سایر تیم‌ها مسابقه‌اش را برابر بارسلونا انجام داده بود.

تیم فوتسال پالما در شرایطی پیش از رقابت‌های اروپایی در یک مسابقه جذاب بین مدعیان قهرمانی لیگا ناسیونال اسپانیا موفق به کسب پیروزی ۴ بر ۲ مقابل بارسلونا صدرنشین شد که حسین طیبی، ستاره ایرانی این تیم توانست در زمان تساوی دو بر دو تیم‌ها، گل برتری تیمش را بزند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که همراه با پالما توانسته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، در دیدار لیگا اسپانیا مقابل بارسلونا منجر به دریافت اخطار سه بازیکن حریف شد و در فاصله سه دقیقه به پایان مسابقه هم یک گل به ثمر رساند که این عملکرد تاثیرگذارش او را به تیم منتخب هفته رساند.

حسین طیبی که در کنار پنج گل زده در پنج مسابقه لیگ قهرمانان، در لیگا ناسیونال هم توانسته پنج گل در ۶ مسابقه برای تیمش به ثمر رساند، امیدوار است مثل دوران حضورش در غیرت قزاقستان، یک بار دیگر قهرمانی را تجربه کند و در کنار آن، به فینال اروپا هم برسد.

تیم فوتسال پالما اسپانیا که با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های بارسلونا و کارتاگنا در جایگاه سوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار دارد، نخستین بازی خود پس از لیگ قهرمانان اروپا را یکشنبه شب هفته آینده مقابل تیم رده چهارمی خاین برگزار می‌کند.

حسین طیبی در تیم منتخب هفته لیگا اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *