بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب شزنی درباره مهار پنالتی مسی

وویژک شزنی : می‌دانستم مسی پنالتی را کدام طرف می‌زند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۵۹

وویژک شزنی دروازه‌بان تیم ملی لهستان، از این که توانسته پنالتی لیونل مسی را مهار کند خوشحال است و می دانسته به کدام سمت شیرجه برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وویژک شزنی دروازه‌بان تیم ملی لهستان، از این که توانسته پنالتی لیونل مسی را مهار کند خوشحال است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی لهستان شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد.

آنها با وجود باخت برابر شاگردان لیونل اسکالونی موفق شدند به لطف گل زده بهتر نسبت به مکزیک که در دیدار همزمان برابر عربستان به پیروزی رسید، به مرحله یک هشتم صعود کردند.

یکی از لحظات تماشایی و حساس این بازی زمانی بود که مسی برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ قرار گرفت اما شزنی توانست برای دومین بار در مرحله گروهی در ضربات پنالتی خوش بدرخشد و این بازیکن را در گلزنی ناکام بگذارد.

این دروازه‌بان لهستانی پس از پایان بازی درباره خطای پنالتی به خبرنگاران گفت:

من بلافاصله به داور گفتم که دستم به صورت مسی خورده است اما در عین حال به او گفتم که این صرفا یک تماس بوده است و فکر نمی‌کنم پنالتی باشد. تصمیم داور چیز دیگری بود و مشکلی هم نیست. من فهمیدم که باید برابر پنالتی قرار بگیرم.

وویژک شزنی درباره مهار این ضربه اظهار داشت:

حالا می‌توانم بگویم که می‌دانستم مسی پنالتی را به کدام طرف می‌زند اما در آن زمان شاید کاملا مطمئن نبودم. لئو روی بعضی از ضربات به دروازه‌بان نگاه می‌کند و با قدرت به سمت دیگرش شلیک می‎‌کند. می‌دانستم که اگر بخواهد محکم بزند به سمت چپم می‌زند. دیدم که مکث نکرد، بنابراین من هم احساس کردم و حرکت کردم و توپ را گرفتم. خوشحالم چون این مهار پنالتی در نهایت به سود ما شد. از این که صعود کردیم بسیار خوشحالم و این اتفاق را به تیم مدیون هستم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *