بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خیال یحیی گل محمدی از بیرانوند راحت شد

علیرضا بیرانوند نیازی به جراحی ندارد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۷
علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند فعلا برنامه ای برای جراحی بینی اش ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند به عنوان گلر شماره یک تیم ملی راهی قطر شد تا دومین جام جهانی خود را تجربه کند. مطابق انتظار علیرضا در اولین بازی مقابل انگلیس به میدان رفت ولی حضور او در زمین طولانی نبود. تیم ملی دراولین گام از جام جهانی باخت سنگین ۶ بر ۲ را متحمل شد و نتیجه را به انگلیس قدرتمند واگذار کرد. اتفاق تلخ این دیدار مصدومیت شدید بیرانوند بعد از برخورد مجید حسینی بود که باعث شد بینی علیرضا بشکند و او جای خود را به حسینی داد.

بیرانوند که انگیزه زیادی برای جام جهانی داشت و مرد مورد اعتماد کیروش هم بود، شرایط سختی را تجربه کرد و دیگر توان ادامه دادن نداشت.حتی علیرضا بعد از دو سال بازی در اروپا به خاطر حضور در جام جهانی به ایران بازگشت تا جایگاه خود را در تیم ملی محکم کند.

هرچه بود اتفاق تلخی برای بیرانوند رخ داد و علیرضا بعد از ۱۷ دقیقه به دلیل مصدومیت از زمین خارج و حسینی وارد بازی شد. بیرانوند در ابتدا سعی کرد در زمین بماند و به بازی ادامه دهد ولی بعد از گذشت چند دقیقه متوجه شد توان ادامه دادن ندارد. ضربه به حدی محکم بود که بیرانوند با مشکل تنفسی مواجه شد و حتی به دو تن از همبازیانش در همان لحظه اشاره کرد که نفسش بالا نمی‌آید.

علیرضا موقع خروج بسیار ناراحت بود و اشک می‌ریخت ولی در ذهنش امید داشت که با پشت سر گذاشتن مصدومیت می‌تواند برای بازی مقابل ولز دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد و بازی کند.اتفاقی که فیفا اجازه آن را به علیرضا نداد و بیرانوند جایی در ترکیب تیم ملی در آن دیدار نداشت. با این حال بعد از چند روز استراحت و استفاده از گارد محافظ بینی ، بیرانوند قبل از بازی با آمریکا به تمرینات برگشت و کیروش هم در این دیدار به او اعتماد کرد.

علیرضا دومین بازی خود را در جام جهانی قطر انجام داد و با اینکه امید زیادی به صعود تیم ملی داشت، نتوانست همراه با همبازیانش رویای صعود را برای ایران محقق کند. حالا سوالی که پیش می آید این است که تکلیف بیرانوند برای ادامه بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و البته بازی حساس مقابل استقلال چه خواهد شد. بینی بیرانوند که از ۲ ناحیه شکستگی و ترک خوردگی دارد، باید جراحی شود ولی این عمل جراحی باعث می شود که بیرانوند حدود یکماه از میادین دور بماند.

اتفاق تلخی که خیلی به ضرر پرسپولیس خواهد بود و علیرضا هم اصلا دوست ندارد چنین اتفاقی برای او رخ دهد. تصمیمی که بیرانوند فعلا در سر دارد، این است که فعلا قید جراحی را بزند و با بینی شکسته اش مدارا کند.

علیرضا امیدوار است که بعد از گذشت مدتی بینی اش ترمیم شود و قسمت ترک خورده جوش بخورد تا مشکل کمتری برای بازی کردن داشته باشد. در واقع علیرضا تاکتیک مدارا کردن را در پیش خواهد گرفت و فعلا تصمیمی برای جراحی نخواهد داشت. موضوعی که خیال پرسپولیسی ها و یحیی گل محمدی را تا حدود زیادی راحت خواهد کرد و بیرانوند می تواند تیمش را در دربی حساس پایتخت همراهی کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *