بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش کاپیتان جوان آمریکا به برتری برابر ایران

تایلر آدامز : رنج کشیدیم تا ایران را ببریم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۱
تایلر آدامز

تایلر آدامز پس از پیروزی آمریکا برابر ایران بسیار خوشحال بود و البته اعتراف کرد که با سختی و رنج زیاد توانستند برنده شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تایلر آدامز پس از پیروزی آمریکا برابر ایران بسیار خوشحال بود و البته اعتراف کرد که با سختی و رنج زیاد توانستند برنده شوند.

به گزارش پارس فوتبال، شب گذشته تیم ملی آمریکا موفق شد با پیروزی 1-0 برابر ایران راهی دور یک هشتم نهایی جام جهانی شود و اکنون باید برابر تیم ملی هلند قرار بگیرد. این بازی برای یکی از ملی پوشان آمریکا اهمیتی ویژه خواهد داشت. سرجینیو دست از پدری سورینامی-آمریکایی و مادری هلندی در آلمر هلند متولد شد و فوتبالش را نیز از آلمرسیتی شروع کرد. او سپس راهی آکادمی فوتبال آژاکس شد و هشت سال در عضویت این باشگاه بود و به تیم اول آژاکس نیز رسید اما در سال 2020 با انتقالی رویایی راهی بارسا شد هرچند پس از دو فصل به میلان پیوست و اکنون برای روسونری بازی می کند.

دِست شب گذشته پاس تک گل بازی را به کریستین پولیشیچ داد و نقش مهمی در صعود آمریکا داشت. در پایان بازی او که در محاصره خبرنگاران آمریکایی بود، با یک سوال به زبان هلندی روبرو شد و با وجود اینکه خسته بود و می خواست راهی هتل شود، ایستاد و پاسخ داد:

عالی شد. واقعا رویارویی برابر هلند عالی است.

دِست قبلا گفته بود که مادرش او را در انتخاب تیم ملی آمریکا آزاد گذاشت و او در نهایت تصمیم گرفت با وجود اصرار هلند، برای ایالات متحده به میدان برود. دِست در بازی برابر هلند با هم تیمی های سابق فرانکی دی‌یونگ، ماتیاس دی‌لیخت، لانگ، تیمبر و…. دیدار خواهد کرد.

دِست ادامه داد:

بازی هلند را آنالیز خواهیم کرد تا ببینیم چگونه می توان به این تیم ضربه زد. این یک چالش بزرگ است ولی می خواهیم از این فرصت بزرگ استفاده کنیم.

البته دِست می داند که آمریکا در بازی برابر هلند باید بسیار مراقب بازیکنان تاثیرگذار این تیم باشد. به عنوان مثال تیم ریم(35 ساله) می داند که احتمالاً در طول مسابقه باید با کودی گاکپو روبرو شود. گاکپو در این جام جهانی با زدن سه گل همه را تحت تاثیر قرار داده و این در اردوی آمریکایی ها نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

آمریکایی ها امیدوارند در دیدار مقابل هلند، کریستین پولیشیچ، بازیکن چلسی، که برابر ایران مصدوم شد، در دسترس باشد. او در برخورد با دروازه بان ایران پس از زدن گل مصدوم شد و مجبور شد برای معاینه به بیمارستان منتقل شود. در این بازی جسی سارجنت نیز لنگان زمین را ترک کرد.

کاپیتان تایلر آدامز هم می گوید که برای کسب یک نتیجه خوب دعا می کند. هافبک دفاعی آمریکا مقابل ایرانی ها بسیار تاثیرگذار کار کرد:

بازی دشواری برابر ایران داشتیم. فوتبال همین است. شما باید بجنگید و ما این کار را کردیم. باید رنج بکشید و از دروازه خود محافظت کنید. هلند؟ تیمی بزرگ با بازیکنان بزرگ است. یکی از شانس های قهرمانی در مسابقات، اما ما زمان داریم و مطمئنا برای این بازی آماده خواهیم بود.

تیم ریم در مورد آدامز گفت:

باعث افتخار است که پشت سر تایلر بازی می کنم. او نبوغ خاصی دارد و باعث می شود کارها ساده تر پیش بروند.

آمریکا با این تیم یکدست و جوان قطعا کار سختی برابر هلند خواهد داشت ولی تا همینجا ثابت کرده است که قدرت و توان رقابتی پایاپای با یکی از مدعیان جام را دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *