بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش آلگری به استعفای دسته جمعی مدیران یوونتوس

مکس آلگری : آندره‌آ و جان الکان در دنیای یوونتوس شخصیت‌هایی برجسته‌ای هستند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
مکس آلگری

مکس آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد. این اتفاق کاملا ناگهانی رخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مکس آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، هیئت مدیره باشگاه یوونتوس به صورت دسته جمعی از سمت‌شان استعفا کردند و در این بین نام اندره‌آ آنیلی(رئیس) نیز دیده می‌شود. این خبر شوک بزرگی به این باشگاه و به فوتبال ایتالیا وارد کرد. در بین افرادی که این نامه استعفا را امضا کرده‌اند نام پاول ندود نیز به چشم می خورد. دادستانی تورین در حال انجام تحقیق درباره فساد مالی و دست بردن در حسابرسی‌های این باشگاه از سوی مدیران یووه است و این موضوع موجی از انتقاد و اعتراض نسبت به آنها را به همراه داشت.

مکس آلگری، مربی یووه، در واکنش به استعفای گروهی غیرمنتظره تمام مدیران باشگاه، گفت:

همیشه دیدن صمیمیت و حمایت سهامداران احساس مثبتی در من ایجاد کرده است و به همین دلیل الان هم از جان الکان به خاطر حرف‌هایش تشکر می‌کنم. در این سال‌هایی که با شور و اشتیاق کار کردیم و پیروزی‌‌هایی به دست آوردیم، من همیشه توانستم روی حمایت آندره‌آ آنیلی حساب کند. من با او رابطه خوبی برقرار کردم و این رابطه با پایان ریاست او تمام نخواهد شد. آندره‌آ و جان الکان در دنیای یوونتوس شخصیت‌هایی برجسته‌ای هستند. به هر حال ما باید روی کار روزانه‌مان در زمین بازی تمرکز کنیم. وظیفه ما این است که در زمین بازی نتیجه بگیریم.

به دنبال استعفای مدیران باشگاه یوونتوس، جان الکان تأیید کرد که آلگری سرمربی بیانکونری می‌ماند هرچند چیزی درباره احتمال برکناری او در پایان فصل نگفت. یووه به خاطر متهم بودن مدیران مستعفی‌اش به سندسازی در شرایط بسیار سختی قرار دارد و ممکن است با مجازاتی سنگین روبرو شود که این می‌تواند از جریمه نقدی سنگین تا حتی سقوط به دسته دوم همراه باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *