بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین پیشکسوت فوتبال ایران به کارلوس کی روش

اصغر شرفی : کارلوس کی‌ روش فکر می‌ کند اهالی فوتبال ایران از پشت کوه آمدند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۰
اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال ایران درباره تیم ملی صحبت کرد

اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال ایران گفت : کارلوس کی‌ روش فکر می‌کند اهالی فوتبال ایران از پشت کوه آمدند. این چه برخوردی است که او با ایرانی‌ها انجام می‌دهد؟ این ممکلت ما است امثال او می‌روند و اینجا برای ما هست

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون شکست ایران مقابل آمریکا در هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت:

انگار دور محوطه جریمه آمریکا حصار کشیده بودند! انگار یکسری معتقد بودند ما نباید برنده شویم. تیم آمریکا بسیار جوان بود و آنها برای ۴ سال بعد برنامه‌ریزی کردند و در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید. این موضوع را توجه کنید که رشته اصلی آنها فوتبال آمریکایی، بیسبال و بسکتبال است با این حال خیلی خوب فوتبال(ساکر) را بازی کردند.

او افزود:

ما با یک مساوی می توانستیم صعود کنیم؛ اما همین موضوع عامل شکست ما شد و کار ما را خراب کرد. هر انسانی ظرفیتی دارد شاید اگر ما برای صعود برد می‌خواستیم، بهتر در میدان حاضر می‌شدیم. واقعیت اینجاست که در نیمه اول باید ۳ یا ۴ گل دریافت می‌کردیم. حتی جواد خیابانی که علاقه زیادی به تیم ملی دارد، برد را حق آمریکا دانست.

پیشکسوت فوتبال ایران با ارزیابی عملکرد تیم ملی گفت:

در نیمه دوم تیم ملی حملات بیشتری انجام داد و در دقایق پایانی به بازی مستقیم رو آوردیم که آمریکا با بهره گیری از دو دفاع قد بلند سرزن، این حربه ما را خنثی کرد. البته این را بگویم برای من بازی انگلیس و آمریکا مشکوک بود. هر چند اثبات بعضی حرف‌ها سخت است اما به لحاظ فنی آیا تیم‌هایی در این سطح نمی‌توانند ۴ پاس صحیح داشته باشند؟

شرفی با انتقاد از رفتار کارلوس کی‌روش تصریح کرد:

کی‌روش در منچستریونایتد کار کرده و قطعاً فوتبال را می‌فهمد؛ اما طوری با ما برخورد می‌کند که انگار ارزشی برای ما قایل نیست. دور دور کی‌روش است و هر طور که دلش بخواهد ترکیب می‌چیند و کسی نمی‌تواند به او چیزی بگوید. اگر مربی ایرانی اینطور نتیجه می‌گرفت چه برخوردی با او می‌کردند؟ کی‌روش فکر می‌کند اهالی فوتبال ایران از پشت کوه آمدند. این چه برخوردی است که او با ایرانی‌ها انجام می‌دهد؟ این ممکلت ما است امثال او می‌روند و اینجا برای ما هست. تیم ملی ملک شخصی کی‌روش نیست که هر کاری دوست دارد انجام بدهد. متاسفانه آدم‌های کوچک پیرامون تیم ملی نمی‌توانند با کی‌روش صحبتی انجام بدهند.

او با اشاره به پیروزی مقابل ولز عنوان کرد:

وقتی مقابل انگلیس شکست خوردیم،‌ بازیکنان برای خنثی‌سازی زهر این مسابقه، مقابل ولز بازی واقعی خودشان را به نمایش گذاشتند. ما در نیمه دوم انگلی بازی واقعی خودمان را نمایش دادیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم.

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از بعضی بازیکنان تیم ملی گفت:

بعضی بازیکنان پیر تیم ملی لابی کردند تا کی‌روش دوباره سرمربی تیم ملی شود و جایگاه آنها حفظ شود و مجبور باشند از آنها استفاده کنند. جام جهانی رفتن به این آسانی نیست و مربیان عاشق این هستند که در جام جهانی حاضر باشند. ما ایرانی‌ها آدم‌های بی‌معرفتی نیستیم، اسکوچیچ گناه داشت که اینطور کنار گذاشته شد. با این تعداد برد خیلی راحت قبل جام جهانی او را کنار گذاشتند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *