بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به کی روش + جزئیات

مهدی فنونی‌ زاده : تعویض‌ های اشتباه کار دست تیم ملی فوتبال ایران داد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۰
مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال گفت : برای نیمه دوم باید بازیکنان هجومی و تکنیکی وارد زمین می‌شدند و تنها تعویض خوب کی‌روش، سامان قدوس بازیکن تکنیکی تیم ملی بود. قلی‌زاده باید در بازی می‌ ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال درباره باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در سومین بازی از دور گروهی جام جهانی۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت:

تیم ملی با سیستمِ کی‌روش که فقط بازی تدافعی را در دستور کار دارد، ۳ جام جهانی نتوانست از گروه خود صعود کند. تاکتیک دفاعی که روی ضد حمله و ضربات ایستگاهی بوده، هیچ گاه به غیر از تک بازی‌های مقطعی تیم ملی را به موفقیت چشم‌گیر و تاریخی نرسانده است.

وی ادامه داد:

در بازی حساسی همچون آمریکا هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم. اگر آمریکا در نیمه دوم پولیشیچ، کِنی و دِست، سه بازیکن خوب خود را بیرون نمی‌کشید، گل‌های بیشتری می‌خوردیم. بعد از بیرون رفتن این سه بازیکن موثر تیم آمریکا، تیم ملی می‌توانست فشار خودش را با گل زدن به اتمام برساند ولی تعویض‌های بیهوده روند رو به جلوی بازی را گرفت.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

برای نیمه دوم باید بازیکنان هجومی و تکنیکی وارد زمین می‌شدند و تنها تعویض خوب کی‌روش، سامان قدوس بازیکن تکنیکی تیم ملی بود. قلی‌زاده باید در بازی می‌ماند و بازیکنان باید این روند را وارد بازی می‌کردند. تعویض کریمی و انصاری فرد بدترین تغییر برای این بازی بودند. آن‌ها جای محمدی پراشتباه و سردار آزمون که می‌توانست فشار را روی دروازه آمریکا بیاورد را بیرون کشید. یک اشتباه دیگر هم این بود که باید یک دفاع را کم می‌کرد و بازیکنی هجومی را به بازی می‌آورد.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد:

شجاع خلیل‌زاده هم می‌توانست برای تیم ملی کارگشا باشد که در ۱۵ دقیقه آخر که به ارسال توپ‌های بلند روی آوردیم، بازیکنی مثل او می‌توانست گره بازی را باز کند. کی‌روش حرف کسی را گوش نمی‌کند و روی اشتباه خودش اصرار داشت. دروازه‌بان آمریکا اصلاً در بازی نبود و فقط در دقیقه ۹۸ روی‌ موقعیت نصف و نیمه طارمی جلو آمد.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:

در بازی با آمریکا هیچ کدام از بازیکنان‌مان خوب نبودند و دوباره به ترکیب تیم خودمان و تصمیمات اشتباه کی‌روش باختیم. آمریکایی‌ها کاملاً از تمام نقاط ضعف و قوت ما شناخت داشتند و از همان نقاط هم جلوی نفوذ را گرفتند و از سمت چپ تنها گل بازی را زدند. دفاع و هافبک دفاعی آن‌ها بسیار خوب عمل کردند و کناره‌های ایران را بستند. هر تیمی که بهتر کار کند و کم اشتباه باشد بالطبع برنده می‌شود. تیم ملی ایران خوب نبود و باخت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *