بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره پرسپولیس کارلوس کی روش را شست و پهن کرد + عکس

محمد نصرتی : مردم در وهله اول نباید دیگر از کارلوس کی‌ روش حمایت کنند و به استقبال وی بروند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲
محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس گفت : مردم ما در وهله اول نباید دیگر از کارلوس کی‌ روش حمایت کنند و به استقبال وی بروند و اگر من رئیس فدراسیون بودم یک هزار تومنی هم به کارلوس کی‌ روش نمی‌ دادم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس در مورد باخت مقابل تیم آمریکا اظهار داپت:

با اینکه بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند اما به راهبرد و تاکتیکی غلط باختند و این همه به خاطر کادر فنی است که شجاعت و جسارت را از فوتبالیست‌های ما گرفتند. بعضی‌ها به دنبال تایید پنالتی آخر بودند اما این ایراد گرفتن و اعتراض این‌چنینی خیلی زشت است و در واقع تایید حرف افرادی مثل کلینزمن است. ما باید فوتبالی برنده شویم نه اینکه همیشه با کارهای غیر فوتبالی بپردازیم. تیم آن‌ها بهتر بازی کرد و نتیجه را هم از ایران گرفت.

وی در خصوص برد ایران مقابل ولز عنوان کرد:

در بازی با ولز هم به نظرم ملی‌پوشان ما بازی خودشان را انجام دادند و وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد، توانستیم بهتر بازی کنیم. گل روزبه چشمی به تیم ملی ولز یک اتفاق و تنها خواست خدا بود وگرنه برنامه‌ای برای این گل وجود نداشت.

پیشکسوت تیم ملی با تاکید بر انتخاب اشتباه سرمربی تیم ملی گفت:

زمانی که او سرمربی ایران شد باید از او حمایت می‌کردیم و این کار را هم انجام دادیم اما قبل از آن گفتیم که این مربی به درد تیم ملی ما نمی‌خورد. وی هدفش رسیدن به جام‌جهانی بود که بتواند بین مربیانی قرار گیرد که بیشترین حضور در جام‌جهانی را داشتند و به این هدف نیز رسید.

وی ادامه داد:

در کل تیم ما برای فاز حمله هیچ برنامه‌ای نداشت. به راحتی قابل پیش‌بینی بود که آمریکا پس از گل برتری در لاک دفاعی برود و نقش آزمون در فرار از مدافعین و ایجاد موقعیت گل بسیار موثر بود اما اصلا مشخص نیست چرا او را از بازی بیرون کشید. جالب است در این بازی که ما نیاز به گل داشتیم، کی‌روش سردار آزمون را بیرون کشید. سرمربی تیم ملی خلاقیتی که ایرانی‌ها دارند و بازی‌ هجومی که دوست دارند را از ما گرفت.

نصرتی همچنین گفت:

مردم ما در وهله اول نباید دیگر از کی‌روش حمایت کنند و به استقبال وی بروند. اگر من رئیس فدراسیون بودم یک هزار تومنی هم به کی‌روش نمی‌دادم اما مهدی تاج برای او حقوق هم مشخص کرده است و این‌ همه هزینه از بیت‌المال را باید در آینده پاسخگو باشد. باید با او قطع همکاری کنند و جایگزین مناسبی برای او بیاورند. مربیان خوب داخلی وجود دارند و باید بهترین برنامه را در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه یک بر صفر مقابل آمریکا شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *