بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله آتشین اسطوره پرسپولیس به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

بهنام طاهرزاده : تعویض‌ های کارلوس کی‌ روش اشتباه بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۴
بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : کارلوس کی‌ روش در سه دور حضور با ایران در جام جهانی فقط دفاع اتوبوسی داشته که هیچ ثمری برای فوتبال ایران نداشت. کی‌روش استاد حاشیه‌سازی است و با داور، مربی و بازیکن درگیر می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس درباره باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در سومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت:

ضعف‌های تیمِ کی‌روش مشخص بود و تمام تیم‌های دنیا آن را فهمیدند. سمت چپ تیم ملی ایراد داشت و آمریکا از همان نقطه گلش را به ثمر رساند. کی‌روش متوجه نشد که ترکیب ابتدایی و تعویض‌هایش را درست کند. مهدی طارمی با این همه پتانسیل در سمت چپ بازی می‌کرد. وقتی هم که میلاد محمدی مصدوم شد، کی‌روش نمی‌دانست چه کاری انجام دهد و در حالی که باید ابوالفضل جلالی جای محمدی وارد زمین می‌شد، علی کریمی را به زمین فرستاد که تعویض اشتباهی بود.

وی افزود:

کی‌روش در سه دور حضور با ایران در جام جهانی فقط دفاع اتوبوسی داشته که هیچ ثمری برای فوتبال ایران نداشت. کی‌روش استاد حاشیه‌سازی است و با داور، مربی و بازیکن درگیر می‌شود.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد:

تیم ملی در بازی با آمریکا چیزی برای از دست دادن نداشت و باید بهتر از آن‌ها بازی می‌کرد تا به اهداف خود دست پیدا کند. در تمامی دقایق بازی هیچ تاکتیکی قابل توجهی مقابل بازیکنان میانی آن‌ها نداشتیم.

بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال در خصوص کنار گذاشتن اسکوچیچ و آوردن کی‌روش گفت:

فدراسیون فوتبال چه منفعتی از آوردن کی‌روش داشت. کی‌روش را آوردند تا او پرافتخارترین مربی حاضر در جام جهانی باشد و رکورد بزند که فدراسیون نشین‌ها به چه برسند؟ تیم اسکوچیچ را به این مربی پرادعا دادند تا این گونه از رقابت‌های جام جهانی حذف شویم. بلایی سر اسکوچیچ آوردیم که تا عمر دارد از ایران و ایرانی دلگیر خواهد بود. حق اسکوچیچ نبود که با این رفتار ناشایست از سرمربیگری تیمی که خودش آن را به جام جهانی برده بود، کنار گذاشته شود.

طاهزاده در پایان خاطرنشان کرد:

مدیریت فدراسیون باید درباره باخت تیم ملی به انگلیس و آمریکا پاسخگو باشد. مگر نمی‌خواستند کی‌روش را بیاورند تا با ۷ امتیاز از گروه صعود کنیم، پس چه شد؟ کی‌روش دوباره فوتبال ایران را به آن جایگاهی که لیاقت داشت، نرساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *