بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلوس کی‌ روش با تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی می‌ کند ؟

نتایج بسیار ضعیف کارلوس کی‌ روش در چند سال گذشته با سه تیم مصر ، کلمبیا و ایران

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۳
کارلوس کی‌ روش نتایج بسیار ضعیفی در چند سال گذشته با سه تیم مختلف گرفت

کارلوس کی‌ روش نتایج بسیار ضعیفی در چند سال گذشته با ۳ تیم مختلف (کلمبیا، مصر و ایران) گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جام جهانی با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش برای ما به اتمام رسید و تیم ملی فوتبال ایران به سرمربیگری کارلوس کی‌ روش در شبی که می‌توانست فقط با یک تساوی تاریخ سازی کند، از رسیدن به مرحله بعد جا ماند تا همچنان ایرانی‌ها در حسرت صعود از مرحله گروهی جام جهانی بمانند.

مدیران جدید فدراسیون فوتبال که با هدف صعود و گرفتن نتایج خوب در قطر ، اسکوچیچ را برکنار و کارلوس کی‌ روش باتجربه را بازگرداندند، به هدفشان نرسیدند و تیم ملی با کسب ۳ امتیاز در گروه خود سوم شد. نکته جالبی که می‌شود به آن دقت کرد، کارنامه ضعیف کی‌روش در چند سال گذشته است. او که بعد از جدایی از ایران راهی کلمبیا شد، نتایج بسیار بدی گرفت و از کار برکنار شد. کلمبیا هم نتوانست راهی جام جهانی شود و یکی از غایبان جام بود.

بعد از آن کی‌روش راهی مصر شد و در آنجا هم دو ناکامی‌بزرگ شد. ابتدا در فینال جام ملت‌های آفریقا شکست خورد و بعد از آن در بازی پلی آف صعود به جام جهانی مغلوب سنگال شد و نتوانست مصر را به جام جهانی بیاورد. دست تقدیر هم طوری رقم خورد که در فاصله کمتر از دو ماه تا شروع جام جهانی اسکوچیچ برکنار و کی‌روش با ایران توانست فرصت حضور مجدد در جام جهانی را کسب کند. کی‌روش با تیم ملی هم در جام جهانی خوب نتیجه نگرفت و حتی نسبت به دوره قبل که خودش سرمربی تیم ملی بود، یک امتیاز کمتر بدست آورد.

آنطور که اعلام شد قرارداد کی‌روش بعد از جام جهانی به پایان خواهد رسید و مشخص هم نیست که فدراسیون فوتبال می‌خواهند با کی‌روش ادامه دهند یا خیر. جام ملت‌های آسیا چند ماه دیگر در همین قطر برگزار می‌شود و تیم ملی برای حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها باید خیلی زود استارت بزند و کارش را برای آن رقابت‌ها شروع کند. در واقع تیم ملی فرصتی برای اشک ریختن ندارد و هرچه زودتر فدراسیون باید تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخص کند تا تیم ملی با یک برنامه ریزی خوب راهی جام ملت‌های آسیا شود.

برنامه فدراسیون بر این بود که نکونام در جام جهانی کنار کی‌روش قرار بگیرد و جواد در جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی کار کند و کی‌روش هم مدیرفنی تیم ملی باشد. همانطور که می‌دانید، فولاد مخالفت کرد و نکونام هم ترجیح داد تا در تیم فعلی‌اش باقی بماند و قید حضور در تیم ملی را بزند.

به این ترتیب برنامه‌های فدراسیون کاملا به هم ریخت و بعید است با این شرایط نکونام را فعلا روی نیمکت تیم ملی ببینیم. حال باید منتظر ماند و دید که تصمیم مسئولان فدراسیون چیست و آیا تیم ملی با کی‌روش در جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شود و یا شاهد خداحافظی دوباره کارلوس با ایران خواهیم بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *