بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داور ال‌کلاسیکو به طارمی رودست زد + عکس

ناامیدی مهدی طارمی از گرفتن پنالتی در دقایق پایانی دیدار با آمریکا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷
ناامیدی مهدی طارمی از گرفتن پنالتی در دقایق پایانی دیدار با آمریکا

آنتونیو متئو لاهوز در آخرین دقیقه از بازی ایران و آمریکا تصمیم دشواری را اتخاذ کرد که اعتراض شدید مهدی طارمی را به همراه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو متئو لاهوز در آخرین دقیقه از بازی ایران و آمریکا تصمیم دشواری را اتخاذ کرد که اعتراض شدید مهدی طارمی و اعضای تیم بازنده را به همراه داشت.

به گزارش پارس فوتبال، با شکست ولز مقابل انگلیس، ایران تنها با یک مساوی مقابل آمریکا جواز صعود به دور حذفی را پیدا می کرد. این اتفاق اما رخ نداد و شاگردان برهالتر موفق شدند با یک گل پیروز شده و جشن صعود بگیرند. در آخرین لحظات وقت‌های تلف شده نیمه دوم این بازی صحنه‌ای جنجالی در داخل محوطه جریمه امریکا رخ داد که می‌توانست سرنوشت بازی را 180 درجه تغییر دهد اما داور اسپانیایی چنین عقیده‌ای نداشت!

در آخرین دقیقه از 9 دقیقه وقت اضافی نیمه دوم، زمانی که شاگردان کی‌روش کاملا چهره‌ای تهاجمی به خود گرفته بودند، تعادل مهدی طارمی داخل محوطه جریمه آمریکا به هم خورد. این بهترین و دراماتیک‌‌ ترین صحنه ممکن برای هواداران ایران و طارمی بود. آنتونیو متئو لاهوز با وجود اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران ادامه بازی را به اعلام خطا ترجیح داد تا آخرین تیر ایران هم به هدف ننشیند.

یک ارسال بلند از زمین خودی، تبدیل این ارسال به موقعیتی خطرناک با یک ضربه سر و ادامه ماجرایی که به پنالتی ختم نشد.
طارمی که در طول این چند سال اخیر به عنوان متخصص گرفتن پنالتی در فوتبال اروپا و پرتغال معروف شده، شانس این را داشت که با گرفتن و گل کردن آن پنالتی مقابل آمریکا، نام خود را برای همیشه وارد تاریخ فوتبال ایران کند اما بخت با او یار نبود و مثل بازی آخر مرحله گروهی جام جهانی قبلی که یک موقعیت طلایی را از دست داد، این جام هم با حسرت برای او به پایان رسید.

ناامیدی مهدی طارمی از گرفتن پنالتی در دقایق پایانی دیدار با آمریکا

طارمی حتی بعد از پایان بازی هم به صحنه‌ یاد شده معترض بود و پیش از ترک زمین، به سوی آنتونیو متئو لاهوز رفت و برای آخرین بار گلایه های خود را به گوش این داور اسپانیایی رساند. البته در لحظه‌ای که مهدی تعادل خود را داخل محوطه جریمه امریکا از دست داد، با وجود مهارت بالایش در گرفتن پنالتی، خطایی آنچنانی از سوی بازیکن حریف متحمل نشد که داور را مجاب به اعلام پنالتی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *