بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنش جدی در اردوی بلژیک ؛ روملو لوکاکو میانجی شد

روملو لوکاکو مامور میانجیگری در رختکن آشفته تیم ملی بلژیک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸
روملو لوکاکو مامور میانجیگری در رختکن آشفته تیم ملی بلژیک

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی، در تلاش است تا درگیری‌های ایجاد شده بین بازیکنان تیم ملی کشورش را از بین ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی، در تلاش است تا درگیری‌های ایجاد شده بین بازیکنان تیم ملی کشورش را از بین ببرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی بلژیک در چند روز گذشته شرایط دشواری را تجربه کرده و تنش ایجاد شده بین بازیکنان این تیم باعث شده که حواشی بسیاری در اطراف اردوی این تیم شکل بگیرد.

آنها در دومین دیدارشان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برابر مراکش شکست خوردند و همین باعث شد که انتقادهای بسیاری از این تیم صورت بگیرد و کارشان برای صعود به مرحله یک هشتم این مسابقات نیز دشوار شود.

پس از این بازی بود که اخباری از اردوی این تیم به بیرون درز کرد که نشان می‌داد بسیاری از آنها پس از باخت در رختکن با یکدیگر درگیر شدند و کوین دی بروینه، یان فرتونگن و ادن هازارد در این میان نقش اصلی را داشتند.

گفته می‌شود روملو لوکاکو در این بین نقشی کلیدی را ایفا کرده و خصوصا سعی کرده که درگیری به وجود آمده بین هازارد و دی بروینه را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و مانع از وخامت اوضاع در رختکن بلژیک شود و در صورت نبودن این ستاره اینتر شاید شرایط بسیار بدتر می‌شد.

این احتمال وجود دارد که تیم روبرتو مارتینز که بسیاری آنها را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانستند حتی نتواند از گروهش صعود کند چون بلژیک برای کسب مجوز صعود به مرحله یک هشتم نیاز به پیروزی برابر کرواسی دارد که کار دشواری به نظر می‌رسد.

هرچند نتیجه مساوی نیز ممکن است باعث صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 شود اما در این صورت کانادا باید موفق به شکست مراکش با اختلاف چهار گل یا بیشتر شود که شاید کمی دور از ذهن باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *