بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میزان مصدومیت پولیشیچ مشخص شد

مصدومیت نگران کنده کریستین پولیشیچ در دیدار با ایران از ناحیه لگن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۵۳
مصدومیت نگران کنده کریستین پولیشیچ در دیدار با ایران از ناحیه لگن

کریستین پولیشیچ مهاجم چلسی از ناحیه لگن در بازی با ایران دچار مصدومیت شد و امریکایی‌ها در تلاش هستند تا او را به بازی با هلند برسانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستین پولیشیچ مهاجم چلسی از ناحیه لگن در بازی با تیم ملی ایران دچار مصدومیت شد و امریکایی‌ها در تلاش هستند تا او را به بازی با هلند برسانند.

به گزارش پارس فوتبال، تک گل کریستین پولیشیچ برای پیروزی امریکا مقابل ایران و صعود این تیم از گروه B جام جهانی 2022 کافی بود. او در تلاش برای باز کردن دروازه بیرانوند، برخورد شدیدی با این دروازه‌بان داشت که به تعویضش در بین دو نیمه انجامید.

ملی‌پوش آمریکایی باشگاه چلسی بعد از گلزنی و به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد اما شاهد بازگشت او به زمین و ادامه کار تا پایان 45 دقیقه اول بودیم. او در شروع نیمه دوم اما تعویض و راهی بیمارستان شد تا هواداران امریکا نگران سلامتی و حضور او در بازی حساس یک هشتم نهایی شوند.

فدراسیون فوتبال امریکا بعد از انجام آزمایشات لازم، در خبر کوتاه اعلام کرد که تلاش برای رساندن پولیشیچ به دیدار با هلند شروع شده است. در این خبر آمده که مهاجم تیم ملی امریکا از ناحیه لگن دچار کوفتگی شده است.

قرار است طی روزهای آینده و پیش از بازی شنبه مقابل هلند، مصدومیت پولیشیچ مورد مداوا قرار گرفته و این بازیکن با طی کردن سریع دوران نقاهت، خود را به دیدار مرحله یک هشتم نهایی که روز شنبه ساعت 18:30 برگزار خواهد شد، برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *