بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری ؛ ترکیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا مشخص شد ؛ یک بازگشت بزرگ در ترکیب کی روش

ترکیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا در شب تاریخی با حضور علیرضا بیرانوند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۲
ترکیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا در شب تاریخی با حضور علیرضا بیرانوند

تیم ملی ایران در حالی از ساعتی دیگر به مصاف آمریکا خواهد رفت که کارلوس کی روش تیمش را نسبت به بازی با ولز تنها با یک تغییر به میدان فرستاده است و حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.

تیم ملی ایران بعد از شکست مقابل انگلیس، در بازگشتی ویژه توانست ولز را از پیش رو بردارد تا اکنون برای تاریخ‌سازی و اولین صعود خود در جام جهانی، تنها به یک امتیاز از جدال پایانی مرحله گروهی و برابر آمریکا نیاز داشته باشد.

کارلوس کی روش که طی دو بازی اخیر ترکیب‌های متفاوتی را برابر رقبا به میدان فرستاده، اکنون برابر آمریکا به این یازده بازیکن اعتماد کرده، بازیکنانی که به دنبال این هستند برگ جدیدی به تاریخ فوتبال ایران اضافه کنند:

علیرضا بیرانوند، مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، احسان حاج صفی، علی قلی زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی

زوج قلب دفاعی ایران در این بازی همانند دیدار مقابل ولز با حضور مرتضی پورعلی‌گنجی و مجید حسینی شکل گرفته است. دو بازیکنی که نقش پررنگی احتمالا در مسیر هدف تیم ملی خواهند داشت و امیدواریم با موفقیت در این جدال، مانع از باز شدن دروازه ایران شوند.

رامین رضاییان نیز که ستاره جدال قبلی ایران برابر ولز بود و زحمات خود را نیز با گل ثانیه پایانی تکمیل کرد، اکنون بار دیگر در سمت راست دفاعی ایران حاضر شده است. در سمت مقابل نیز میلاد محمدی در ترکیب حاضر شده است.

در خط میانی نیز سعید عزت اللهی در دومین حضور فیکس خود در ترکیب، در کنار احمد نوراللهی وظیفه تخریب حملات حریف را عهده‌دار خواهند بود و احسان حاج صفی در سمت چپ و علی قلی زاده نیز در سمت راست، دیگر عناصر خط میانی تیم ملی را شکل داده‌اند. قلی زاده در بازی با ولز از زمان حضور در ترکیب توانست نقش پررنگی در فاز تهاجمی از خود به جا بگذارد و اکنون در غیاب علیرضا جهانبخش (محروم) به ترکیب اصلی بازگشته است.

کمی جلوتر این مهدی طارمی است که وظیفه اتصال خطول تیم ملی را در فاز تهاجمی برعهده دارد و در نوک خط حمله نیز سردار آزمون بعد از بدشانسی طی دو بازی اخیر که ضرباتش با برخورد به تیرک دروازه ناکام ماند، در این جدال امیدوار است شرایط را به سود ایران به پایان برساند و مرد اول ایران در این بازی لقب گیرد.

تیم ملی ایران اکنون با سه امتیاز در رده دوم جدول و بعد از انگلیس 4 امتیازی حاضر شده و در صورت کسب نتیجه در این جدال تاریخی، قادر خواهد بود برای اولین بار به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

این دیدار با قضاوت لاهوز اسپانیایی و از ساعت 22:30 در استادیوم الثمامه قطر برگزار خواهد شد. در دیگر دیدار این گروه نیز انگلیس برابر ولز قرار خواهد گرفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *