بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روزهای سیاه برای ستاره استقلال

سیاوش یزدانی به دور از روزهای اوج خود در استقلال و تیم ملی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۶
سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی در آرام ترین روزهای فوتبالی خود حسرت اتفاقاتی را می خورد که او را از سطح اول فوتبال دور کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع باتجربه استقلال تا قبل از آنکه مشکلات مربوط به خدمت سربازی برایش پیش بیاید و چند ماهی دور از فوتبال باشد، یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران محسوب می شد و در اردوهای تیم ملی هم با نظر اسکوچیچ دعوت می شد.
اتفاقات عجیبی که برای یزدانی پیش آمد، او را از سطح اول فوتبال و همچنین آمادگی جسمانی مناسب دور کرد و تاخیر در اضافه شدن به تمرینات استقلال هم باعث شد تا ریکاردو ساپینتو حساب چندانی برای بازی های 11 هفته ابتدایی لیگ روی او بازی نکند. البته یزدانی به خاطر یک بی انضباطی مدتی نیز از تمرینات استقلال کنار گذاشته شد و این مساله نیز روی آینده او تاثیرگذار بود.
حالا اما در ایامی که جام جهانی برگزار می شود و مسابقات لیگ برتر تعطیل است، سیاوش یزدانی آرام ترین روزهای خود را سپری می کند.او در شروع مجدد تمرینات استقلال کارش را همپای سایر بازیکنان استارت زده و بدون حاشیه برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می کند.

 

سیاوش حالا که اتفاقات ماه های گذشته مثل برق از جلوی چشمانش رد می‌شوند، امیدوار است در تعطیلات لیگ بتواند نظر ساپینتو را جلب کند و دوباره به ترکیب این تیم برسد. اگرچه با توجه به آمادگی و عملکرد خوب عارف غلامی و رافائل سیلوا در بازی های گذشته او به همراه محمدحسین مرادمند کار سختی برای رسیدن به ترکیب خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *