بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکایت پرتغال از فیفا: گل را به نام رونالدو ثبت کنید!

مستندات پرتغال برای ارسال به فیفا بابت اثبات گلزنی کریستیانو رونالدو برابر اروگوئه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۵
مستندات پرتغال برای ارسال به فیفا بابت اثبات گلزنی کریستیانو رونالدو برابر اروگوئه

پرتغال قرار است “شواهدی” به فیفا ارائه کند که کریستیانو رونالدو در مقابل اروگوئه گلزنی کرده است. این گل به نام برونو فرناندز ثبت شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرتغال قرار است “شواهدی” به فیفا ارائه کند که کریستیانو رونالدو در مقابل اروگوئه گلزنی کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، پرتغال قصد دارد به فیفا شکایت کند که گل اول برونو فرناندز در پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه در جام جهانی باید به نام کریستیانو رونالدو ثبت شود. پرتغال دوشنبه شب پس از ارسال پاس فرناندز برای رونالدو،به گل اول رسید و رونالدو پس از تلاش برای زدن گل با ضربه سر به جشن و خوشحالی پس از گل خود پرداخت.

اما صحنه‌های بازبینی شده نشان می‌دهد که مهاجم واقعاً به توپ ضربه نمی‌زند و این گل رسماً به نام فرناندز ثبت شد، او پس از تعویض رونالدو، در وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی یک گل دیگر هم به ثمر رساند.

رونالدو تنها یک گل تا رسیدن به رکورد اوزه بیو به عنوان گلزن‌ترین بازیکن تاریخ پرتغال در جام‌های جهانی فاصله دارد و اسطوره بنفیکا با 9 گل در صدر است.

طبق گزارش ال چیرینگیتو، پرتغال “شواهدی” به فیفا ارائه خواهد کرد که نشان می دهد رونالدو با توپ تماس گرفته است و بنابراین باید گل به نام او ثبت شود.

این مورد شباهت‌هایی با گل هری کین برای تاتنهام در سال 2018 دارد. کاپیتان تیم ملی انگلیس مدعی بود که در بازی لیگ برتر مقابل استوک و پس از ضربه ایستگاهی کریستین اریکسن او روی توپ اثر داشته و گل باید به نام او ثبت شود. این گل توسط اتحادیه لیگ برتر به کین اهدا شد اگرچه کین در پایان فصل رقابت آقای گلی را به مهاجم لیورپول باخت و پشت سر محمد صلاح قرار گرفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *