بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای ستاره های تیم ملی فوتبال ایران + عکس

فرشاد فلاحت‌ زاده : با این لژیونرها می‌ توانیم در جام جهانی تاریخ‌ ساز شویم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۶
فرشاد فلاحت‌ زاده پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

فرشاد فلاحت‌ زاده پیشکسوت استقلال گفت : تیم ملی فوتبال ایران به خودباوری رسیده و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در این تیم حضور دارند و شرایط تیم ملی با حضور لژیونرها بسیار تغییر کرده و مطمئناً با این نفرات می‌توانیم در جام جهانی تاریخ‌ساز شویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فلاحت‌ زاده پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در دومین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:

بازیکنان ایران در مقابل ولز خیلی تلاش کردند و بعد از دیدار نخست مقابل انگلیس یک بازی فراتر از انتظار از خود به نمایش گذاشتند. بازیکنان به خوبی فعل خواستن را صرف کردند و بدون ترس بازی را در اختیار خودشان قرار دادند. تمامی بازیکنان‌مان با دوندگی بالا و بازی کم اشتباه توانستند نتیجه را به نفع ایران به پایان برسانند.

وی افزود:

در دیدار با انگلیس ترکیب و ارنج تیم ملی چیدمان ناهمگونی داشت، ولی تمامی بازیکنان در دفاع و بازی هجومی بسیار خوب عمل کردند. در ادامه نیز تعویض‌های کی‌روش جواب داد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار سوم ایران در جام جهانی مقابل آمریکا تاکید کرد:

آمریکا ۲ بازی متفاوت مقابل ولز و انگلیس ارائه کرد و شکل و شمایل بازی‌هایش یکسان نبود. یک بازی حساس و حیاتی برای تیم ملی ایران باقی مانده و باید ملی‌پوشان با تمام وجود مقابل آمریکا بازی کنند و نتیجه مدنظر را به دست بیاورند تا از گروه B جام جهانی صعود کنند.

وی ادامه داد:

صعود از این گروه به خودمان بستگی دارد. ان‌شاءالله با غیرت بچه‌ها و تاکتیک مناسب کادر فنی از سد آمریکا عبور کرده و برای اولین بار به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم.

فلاحت‌ زاده خاطرنشان کرد:

تیم ملی فوتبال ایران به خودباوری رسیده و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در این تیم حضور دارند. شرایط تیم ملی با حضور لژیونرها بسیار تغییر کرده و مطمئناً با این نفرات می‌توانیم در جام جهانی تاریخ‌ساز شویم.

فرشاد فلاحت‌ زاده پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *