بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره‌ای که منتظر اعتماد کی‌روش است

سامان قدوس منتظر فرمان کی روش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱
سامان قدوس منتظر فرمان کی روش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی

سامان قدوس هافبک بین‌المللی فوتبال ایران در انتظار کسب فرصت برای اولین حضور در جام جهانی قطر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سامان قدوس هافبک بین‌المللی فوتبال ایران در انتظار کسب فرصت برای اولین حضور در جام جهانی قطر است.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از نکات سؤال‌برانگیز ترکیب ایران در 2 بازی ابتدایی تیم ملی، نیمکت‌نشینی سامان قدوس بوده است. قدوس فانتزی‌ترین هافبک تیم ملی ایران به شمار می‌رود؛ بازیکنی که با توجه به حضورش در لیگ انگلستان، به‌نظر می‌رسید از انتخاب‌های اصلی کی‌روش برای بازی با انگلیس و ولز باشد، اما این اتفاق رخ نداد و قدوس یک دقیقه هم به بازی گرفته نشد.

او البته این اواخر در برنتفورد بیشتر نیمکت‌نشین بوده است، اما علاوه بر بازی در پست خودش یعنی هافبک نفوذی، در برخی مسابقات به‌عنوان وینگ- بک راست به میدان رفت که ‌توانست نظر کادرفنی تیم ملی را هم برای استفاده از این بازیکن در مناطق مختلف زمین جلب کند. با این حال هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و قدوس نتوانسته بازی در جام‌جهانی 2022را تجربه کند.

هیچ‌کس در مغز کی‌روش نیست و نمی‌داند که آیا در بازی سوم در برابر آمریکا بالاخره نوبت به سامان خواهد رسید یا نه، اما به‌طور کلی قدوس در تیم ملی چندان خوش‌شانس نبوده است. او در دوره کی‌روش زیاد به بازی گرفته نمی‌شد و از تغییرات کادرفنی حمایت کرد. این بازیکن با انتقاد از رویکرد مربی پرتغالی مبنی بر عدم‌اعتماد به او، ابراز امیدواری کرد با حضور سرمربی جدید شرایط برایش تغییر کند.

با این حال در دوران اسکوچیچ هم وضعیت فرقی نکرد. قدوس در ترکیب اصلی اسکو نبود، مگر اینکه غیبت بازیکنان اصلی منجر به حضور او شود. یک مورد اعتراض ضمنی از قدوس به تعویض هم در بازی با لبنان دیده شد. دراگان رفت و از قضا سامان از بازگشت کی‌روش به تیم ملی هم استقبال کرد، اما هنوز شرایط برای این بازیکن تغییر نکرده است.

البته که جام‌جهانی هنوز تمام نشده و چه بسا قدوس در ادامه نقش ذخیره طلایی را برای تیم ملی ایران ایفا کند. آنچه مسلم است اینکه او توانایی‌های فنی قابل‌قبولی دارد و با تجارب بین‌المللی‌اش، درصورت اعتماد احتمالا قادر خواهد بود بازدهی مثبتی داشته باشد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *