بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سانتوس به صعود مقتدرانه پرتغال

فرناندو سانتوس : شایسته بودیم، برای ادامه راه مصمم هستیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵
فرناندو سانتوس

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی مقابل اروگوئه و صعود از مرحله گروهی جام جهانی گفت تیمش در ادامه راه خود در این تورنمنت کاملا مصمم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی مقابل اروگوئه و صعود از مرحله گروهی جام جهانی گفت تیمش در ادامه راه خود در این تورنمنت کاملا مصمم است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی پرتغال دیشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی موفق شد اروگوئه را 2-0 شکست بدهد. این دومین پیروزی پیاپی پرتغالی‌ها، بعد از بردشان مقابل غنا بود، و باعث شد آنها با شش امتیاز صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی کنند.

فرناندو سانتوس در پایان بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت بازیکنانش در این بازی کاملا شایسته پیروزی بودند. او گفت نسبت به شانس موفقیت پرتغال در ادامه راه هیچ شکی ندارد و با این تیم مصمم به ادامه مسیر در جام جهانی قطر امیدوار است.

سرمربی پرتغال در پایان بازی امشب در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:

این پیروزی را با شایستگی کامل به دست آوردیم

کاملا شایسته این پیروزی بودیم. تیم ما عهدی که با خودمان بسته بودیم را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند. در نیمه اول به اندازه نیمه دوم خوب نبودیم ولی در همان نیمه هم عملکردی عالی داشتیم. از این موضوع آگاهیم و از این به بعد تلاش می‌کنیم با رفع نواقص بهتر و بهتر بشویم.

پرتغال، مصمم برای ادامه راهش در جام جهانی

اتحاد تیمی را در بهترین شکل آن به تصویر کشیدیم. ما تا زمانی که در تورنمنت باشیم به همین شکل کار می‌کنیم. با اتحاد و با ارائه یک فوتبال باکیفیت. می‌خواهیم باعث شادی و سربلندی مردم پرتغال باشیم و به خودمان افتخار کنیم. برای ادامه راه در جام جهانی کاملا مصمم هستیم.

بازی بعدی مقابل کره جنوبی

این بازی تمام شد و ما صعود کردیم. فردا در آرامش به این موضوع فکر می‌کنم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *