بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رولفس: ایران کلاس پیروزی بر آمریکا را دارد

سیمون رولفس : ایران کلاس لازم برای پیروزی در این بازی را دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۳۵
تیم ملی ایران

بزرگترین رسانه ورزشی آلمان، گزارشی از سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران تهیه کرده و امیدوار است بدشانسی های سردار در دو دیدار اول، به خوش یمنی تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بزرگترین رسانه ورزشی آلمان، گزارشی از سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران تهیه کرده و امیدوار است بدشانسی های سردار در دو دیدار اول، به خوش یمنی تبدیل شود.

به گزارش پارس فوتبال، حضور سردار ایرانی در جام جهانی به یک تار مو بند بود اما حالا مهاجم لورکوزن آماده یکه تازی و خودنمایی در حساس ترین بازی تاریخ تیم ملی ایران خواهد بود.

مصدومیت شدید سردار که از ناحیه ساق پا برایش رخ داد، حضور او در جام جهانی را به یک علامت سوال بزرگ تبدیل کرد. اما حالا پس از گذشت دو بازی و در آستانه بازی حساس و تاریخی برای سردار، به نظر می رسد که این تورنومنت، داستانی شیرین را برای خودش، تیم ملی و باشگاه بایرلورکوزن در پی داشته باشد.

مهاجم ترکمن تبار، پس از مصدومیت عضلانی در اوایل اکتبر، تمام دیدارهای رسمی در بایرلورکوزن را از دست داد و بدون انجام هیچ گونه تمرین و مسابقه ای، همراه با تیم ملی کشورش راهی قطر شد.

سردار در باخت 6 بر 2 ایران مقابل انگلیس به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و در روز درخشان تیم ملی ایران مقابل ولز، به صورت فیکس از ابتدا کار را شروع کرد. نشانه ها حاکی از آن است که هر چقدر از رقابت های جام جهانی گذر میکنیم، عملکرد مهاجم 27 ساله بهتر می شود.

از این رو باشگاه بایرلورکوزن که از عملکرد ستاره اش خوشحال و راضی است طی ارسال یک بیانیه گفت :

او تقریبا 70 دقیقه مقابل ولز بازی کرد و امیدواریم در دیدار بعدی 10 دقیقه بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند. مهمتر از همه این است که دوران مصدومیت او رو به اتمام است و روز به روز سرحال تر می شود.

اگر ایران پیشرفت می کرد دقایق بیشتری برای بازی کردن به دست می آورد.

همچنین سیمون رولفس مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن در خصوص سردار صحبت کرد:

سردار در قطر خوب کار کرد و اکنون هم در فرم خوبی قرار دارد. او در بازی اول به تیر افقی دروازه انگلستان کوبید و ضربه اش در مقابل ولز به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. حالا امیدوارم مقابل آمریکا شانس بیاورد.

آنها در مقابل ایالات متحده کار سختی خواهند داشت، اما اگر مانند بازی با ولز پرشور بازی کنند، کلاس لازم برای پیروزی در این بازی را دارند.

اگر ولز در بازی همزمان مقابل انگلیس پیروز نشود، یک تساوی برای ایران کافی خواهد بود تا برای اولین بار در تاریخ به دور حذفی جام جهانی صعود کنند.

یک اشتیاق مطلق در تک تک بازیکنان تیم ملی ایران پیدا می شود که در تیم‌های آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیایی نیز به وضوح دیده می شود که نتیجه مثبت آن را با عملکرد خوب تیم های کمتر شناخته شده این قاره ها در قطر میبینیم.
اشتیاقی که در اروپایی‌ها کمتر دیده می شود و به سختی می توانند این ویژگی اخلاقی و ذوق زدگی را را وارد بازی خود کنند.

منبع: کیکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *