بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیران استقلال آرزوی فرهاد مجیدی را برآورده کردند

دغدغه مهم فرهاد مجیدی موقتا برطرف شد ؛ زمین تمرین استقلال به مجموعه انقلاب منتقل شد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۰
دغدغه مهم فرهاد مجیدی موقتا برطرف شد ؛ زمین تمرین استقلال به مجموعه انقلاب منتقل شد

در حالی که فرهاد مجیدی در نوروز 1401 آرزو کرده بود مشکل زمین تمرین استقلال حل شود، مدیران آبی ها بالاخره مشکل زمین تمرین تیمشان را حل کردند و از این پس شاگردان مجیدی در مجموعه انقلاب به تمرین خواهند پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات استقلال از امروز به مجموعه ورزشی انقلاب تهران منتقل شد.

یکی از دغدغه های مهم فرهاد مجیدی از ابتدای فصل جاری لیگ برتر نداشتن زمین تمرین مناسب بوده است. در این خصوص مدیران باشگاه استقلال تلاش زیادی انجام دادند تا دغدغه مجیدی را رفع کنند اما کمبود زمین تمرینی خوب در تهران باعث شد تا استقلالی ها همواره با این مشکل دست و پنجه نرم کنند.

فرهاد مجیدی در یک گفت وگو در نوروز 1401 آرزو کرده بود در سال جدید یک زمین تمرین خوب برای تیمش در اختیار داشته باشد و حالا به نظر می رسد با رسیدن فصل بهار به خواسته اش نزدیک شده است.

تمرینات استقلال از امروز بعد از 5 روز تعطیلی استارت خورد؛ نکته قابل توجه این بود که تمرین امروز به جای ورزشگاه آرارات به مجموعه ورزشی انقلاب تهران منتقل شد و آبی پوشان در این زمین تمرین خود را برگزار کردند.

مسئولان استقلال از حدود یکماه قبل برای آماده سازی چمن مجموعه انقلاب تلاش کردند و حالا به نظر می رسد این زمین به شرایط خوبی رسیده که مجیدی تمرینات تیمش را به این زمین تمرین منتقل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *