بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین سرمربی اخراجی: بنتو کره را تنها گذاشت!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۶
پائولو بنتو

پائولو بنتو به دلیل کارت قرمزی که در پایان بازی با غنا گرفت، نمی تواند کره جنوبی را در دیدار مقابل پرتغال همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو بنتو به دلیل کارت قرمزی که در پایان بازی با تیم ملی غنا گرفت، نمی تواند تیم ملی کره جنوبی را در دیدار مقابل پرتغال همراهی کند.

به گزارش پارس فوتبال، بازی آنطور که کره ای ها می خواستند، پیش نرفت. پس از تساوی مقابل اروگوئه، شاگردان پائلو بنتو در پی پیروزی برابر نماینده آفریقا بودند تا با کسب چهار امتیاز، گام بزرگی را برای صعود به دور بعد بردارند ولی حالا آنها فاصله زیادی تا حذف ندارند.

این دیدار که در استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار می شد، 10 دقیقه زمان تلف شده را در پی داشت. در شرایطی که زمان بازی نزدیک به 50 ثانیه نیز از وقت های تلف شده نیز فراتر رفته بود، آنتونی تیلور اجازه داد تا بازی جریان خود را طی کند که شوت بازیکن کره جنوبی با برخورد به مدافع غنا راهی کرنر شد.

کره ای ها که امیدوار بودند از آخرین فرصت خود برای رسیدن به گل تساوی و فرار از شکست استفاده کنند، ناگهان با سوت آنتونی تیلور داور انگلیسی بازی، امیدهایشان برای کسب نتیجه تساوی را از دست دادند. اتفاقی که با اعتراض شدید بازیکنان و اعضای نیمکت نشین کره همراه شد و پائولو بنتو نیز با چهره ای خشم آلود، به سمت تیلور هجوم برد.

بنتو که باور نداشت داور اجازه نواخته شدن ضربه کرنر را به شاگردانش نداده، با پرخاش به انتقاد از تیلور پرداخت که داور بازی نیز او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. به این ترتیب پائولو بنتو به اولین مربی اخراجی جام جهانی تبدیل شد و او بازی آخر تیمش برابر پرتغال را از دست داد. پائولو بنتو که خود پرتغالی است و در یورو 2012 و جام جهانی 2014 هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشت، در دیدار پایانی برابر برخی از شاگردان سابقش مانند کریستیانو رونالدو، در کنار زمین حضور نخواهد داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *