بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سردار آزمون در راه ترکیه ؟

فنرباغچه ترکیه به دنبال سردار آزمون

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۴

یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
به دنبال اظهارات اخیر سردار آزمون ، باشگاه فنرباغچه ترکیه جذب این مهاجم تیم ملی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

آزمون در پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ولز در جام جهانی به صورت اتفاقی گفتگویی را با شبکه TRT ترکیه و با زبان ترکی انجام داد و مدعی شد فصل گذشته از باشگاه فنرباغچه ترکیه پیشنهاد داشته است. این مهاجم اظهار امیدواری کرد که در آینده برای این باشگاه بازی کند.

بعد از این صحبت‌ها بود که فنرباغچه بلافاصله مجدداً پرونده انتقال سردار را باز کرد و حالا طبق ادعای نشریه fotomac، پیشنهاد رسمی برای جذب مهاجم ایران به زودی ارائه خواهد شد.

آزمون تا سال ۲۰۲۷ با باشگاه بایر لورکوزن قرارداد دارد اما فنرباغچه می‌خواهد ابتدا این مهاجم را به صورت قرضی در نیم فصل دوم به خدمت بگیرد و سپس به دنبال انتقال دائمی او باشد.

این مهاجم پیش از این در تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت سنت پترزبورگ روسیه بازی کرده بود. سردار در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل از زنیت راهی لورکوزن شد اما نتوانست در این تیم به شرایط ایده آلی دست پیدا کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *