بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده لغو سفر استقلال به امارات

ماجرای لغو سفر استقلال، سایپنتو مخالف نبود

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۴
استقلال

سفر تیم استقلال به امارات لغو شده است و این تیم به تمرینات آماده‌سازی و بازی های دوستانه خود در تهران ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از باشگاه های لیگ برتری امارات در دبی تصمیم گرفته بود با دعوت از استقلال و دو تیم خارجی دیگر تورنمنت چهار جانبه‌ای را در این شهر برگزار کند. این باشگاه مذاکرات ابتدایی خود را با استقلال پیش برد و حتی در زمان‌بندی برگزاری تورنمنت هم با باشگاه استقلال صحبت هایی داشت و به دنبال اجرای درخواست های این باشگاه بود اما دعوتنامه نهایی باشگاه اماراتی برای استقلال ارسال نشد و به نظر می رسد این تورنمنت لغو شده است. اماراتی ها این روزها مشغول برگزاری مسابقات داخلی خود غیر از لیگ برتر هستند.

بنابراین مخالفت ساپینتو با برگزاری اردوی استقلال در دبی موجب لغو سفر این تیم به امارات نشده است. همچنین باشگاه در این جریان مقصر نبود. این احتمال هم وجود داشت که با نهایی شدن سفر استقلال به امارات، شورای برون مرزی هم با  این سفر مخالفت کند. همان طور که به تیم پرسپولیس اجازه نداد اردوی خارجی داشته باشد. استقلال پیش از این با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی ساپینتو تصمیم گرفته بود، در پرتغال اردو بزند که اجرای این تصمیم با مخالفت اعضای هیئت مدیره مواجه شد، چون باشگاه با مشکل مالی مواجه است و هم اکنون موفق نشده درصد بازیکنان و حتی پاداش قهرمانی بازیکنان در سوپر جام را پرداخت کند و بحث برپایی اردوی تدارکاتی تیم در ترکیه هم مطرح نشده بود.

در چنین شرایطی استقلال به تمرینات خود در تهران ادامه می دهد و سعی می کند با برگزاری بازی های دوستانه برای دربی آماده شود. این تیم در اولین بازی دوستانه خود در تعطیلات چهارشنبه هفته جاری به مصاف تیم هوادار می رود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *